Hoi,
Is het mogelijk om de bochtverlichting (mistlichten) van een Intens versie uit te (laten) schakelen?
Ik vind het zelf erg irritant bij andere auto's, met name op een rotonde.
Dank vast voor jullie reacties!
Koen
Bochtverlichting
Bochtverlichting
Estate 4 Intens 

Re: Bochtverlichting
Ik vind het zelf erg fijn dat ik ze heb rij ook vaak in het donker. Zal waarschijnlijk wel uitteschakelen zijn maar dan zou je denk ik bij de dealer moeten zijn.
Bochtverlichting is een uitschakelbare optie in ddt4all. Zie hier.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
-
- forum member
- Contacteer:
zal dat ook willen met een clio uit 2013
ik zal graag willen dat de achterlampen branden met dagrij lichten
en de bochten verlichting
als iemand dit kan tegen een vergoeding heb ik zeker wel intresse
ik zal graag willen dat de achterlampen branden met dagrij lichten
en de bochten verlichting
als iemand dit kan tegen een vergoeding heb ik zeker wel intresse
-
- beginner
- Contacteer:
in het model van 2013 is het niet mogelijk
-
- forum starter
- Contacteer:
Ik heb vandaag het ELM kastje met de juiste chip ontvangen, deze er aan geknoopt, 2013 clio, SW9 versie
.
-DRL achter staat er niet tussen, dus zal helaas niet gaan lukken
, ik denk dat ik de DRL voor doorknip, deze soldeer, kabel leg van voor naar achter, en deze bij de achterlichten knoop, dan knip ik de normale stroom aansturing los, ze branden dan toch altijd continue met de DRL voor... In serie aansluiten zou ook moeten kunnen, omdat het 1accu/stroompunt is, zou van 2 kanten 12v niet uitmaken.
-Ook remote lightning staat er niet tussen, ook al stond er vanaf SW14, wou ik dit toch proberen, maar nee helaas.
-Economic LED zal ook niet functioneren ivm geen R-LINK, heb deze aangezet om te proberen maar led blijft uit... (overigens zit de led streep wel in het dashboard)...
Kortom, met onze oudere clios (2013 PH1), kun je dus niks anders als je gordelwaarschuwing uitzetten, verbruik KM/L instellen, klok + temperatuur op je dashboard, mogelijk nog de achterruitenwisser automatisch bij achteruitzetten uitschakelen, dit heb ik nog niet geprobeerd. En verder, helemaal niks.......
Follow me home staat er wel tussen, maar hier moet je onder SW14 vanaf blijven, anders heb je een grote kans dat GEEN ENKELE verlichting nog functioneert, en wanneer het verkloot is, moet de EMM/chip/computer opnieuw geprogrammeerd worden -> oftewel grote problemen.
Nogal betreurend, ik heb zojuist nog een andere database ingeladen in DDT4ALL, aangezien de EMM ook geen beste match was, maar ik zie het heeeeeeeeel somber in... Erg jammer......

-DRL achter staat er niet tussen, dus zal helaas niet gaan lukken

-Ook remote lightning staat er niet tussen, ook al stond er vanaf SW14, wou ik dit toch proberen, maar nee helaas.
-Economic LED zal ook niet functioneren ivm geen R-LINK, heb deze aangezet om te proberen maar led blijft uit... (overigens zit de led streep wel in het dashboard)...
Kortom, met onze oudere clios (2013 PH1), kun je dus niks anders als je gordelwaarschuwing uitzetten, verbruik KM/L instellen, klok + temperatuur op je dashboard, mogelijk nog de achterruitenwisser automatisch bij achteruitzetten uitschakelen, dit heb ik nog niet geprobeerd. En verder, helemaal niks.......
Follow me home staat er wel tussen, maar hier moet je onder SW14 vanaf blijven, anders heb je een grote kans dat GEEN ENKELE verlichting nog functioneert, en wanneer het verkloot is, moet de EMM/chip/computer opnieuw geprogrammeerd worden -> oftewel grote problemen.
Nogal betreurend, ik heb zojuist nog een andere database ingeladen in DDT4ALL, aangezien de EMM ook geen beste match was, maar ik zie het heeeeeeeeel somber in... Erg jammer......