Geheugen
Geheugen
Hoe kom ik in het windos scherm om wat geheugen te wissen van me medianav evolution. ?
Clio 0.9 zen wit 2018
Re: Geheugen
BONUS - Wil je naar Windows CE bureaublad?
a. Voer dan alle stappen tot en met stap III uit.
b. Voer de volgende code in, en druk op OK 2383
c. Haal de sterretjes weg door op de backspace toets te drukken.
d. Voer de volgende code in, en druk op OK 9065
e. Nu kom je op het Windows CE bureaublad.
Credits naar @AlwinLubbers viewtopic.php?f=244&t=26925&sid=b6d52eb ... 974a534d47
a. Voer dan alle stappen tot en met stap III uit.
b. Voer de volgende code in, en druk op OK 2383
c. Haal de sterretjes weg door op de backspace toets te drukken.
d. Voer de volgende code in, en druk op OK 9065
e. Nu kom je op het Windows CE bureaublad.
Credits naar @AlwinLubbers viewtopic.php?f=244&t=26925&sid=b6d52eb ... 974a534d47
deze heeft voor mij wel gewerkt
Ben er in. Ik weet welke map de nav zit kan ik daar zonder probleem de oude mappen verwijderen van Q 1 2018? Ik ga Q 3 2018 erop zetten. Q2 2018 staat er ook op in die map.
Clio 0.9 zen wit 2018
Ik gooi ook handmatig alle oude mappen er af als ik er nieuwe op zet.
Maar waar heb jij de nieuwe kaarten vandaan? Als je Medianav nog volledig origineel is qua software werken andere kaarten volgens mij niet zomaar
Maar waar heb jij de nieuwe kaarten vandaan? Als je Medianav nog volledig origineel is qua software werken andere kaarten volgens mij niet zomaar
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
Heb op mij medianav evo een patch gedaan oftwel soort van gehackt. Alles werkt gewoon allen je kan de niewsre kaarten erop zetten. Heb dit via gpspower.com gedaan. . Daar kun je alles vinden hoe wat
Clio 0.9 zen wit 2018
Ik had het gedaan via een spaans programma. Via taskmsr het proces van de nav beëindigd, vervolgens kaarten switchen en daarna het programma weer correct sluiten. Als je dat, of iets vergelijksbaars doet nooit je nav tussendoor uitschakelen, dan doet ie het niet weer en moet je alles resetten. Heb ik ook gehad helaas.
Op die manier gaat het niet lukken. Ik heb onderstaand gedaan. Hij heeft drie videos. Allemaal goed kijken en precies doen wat hij ook doet.
Zorg wel dat tijdens het overzetten (nadat je hey proces hebt beëindigd) de nav niet uitzet, zonder m juist af te sluiten, zoals in de video wordt getoond.
Als je klaar bent met updaten, dan kan je de app deinstalleren. In het hoofdmenu even naar beneden scrollen en dan kom je het vanzelf tegen.
Spaans woorden boek of google translate is wel makkelijk, mocht je er niet uit komen.
Ik neem trouwens geen enkele aansprakelijkheid, mocht het toch mis gaan.
Zorg wel dat tijdens het overzetten (nadat je hey proces hebt beëindigd) de nav niet uitzet, zonder m juist af te sluiten, zoals in de video wordt getoond.
Als je klaar bent met updaten, dan kan je de app deinstalleren. In het hoofdmenu even naar beneden scrollen en dan kom je het vanzelf tegen.
Spaans woorden boek of google translate is wel makkelijk, mocht je er niet uit komen.
Ik neem trouwens geen enkele aansprakelijkheid, mocht het toch mis gaan.
Gewoon even dBoot installeren om in Windows te komen. Kun je daarna ook gewoon laten staan zodat je er altijd makkelijk bij kunt en is stukken eenvoudiger dan de oplossing met allerlei codes intoetsen
Dat is sowieso handig, maar daar kan je nog niet mee je kaarten wisselen helaas. Zou het er wel opzetten!
Als je het systeem al wel een soort gehackt hebt, heb je niets meer nodig dan dBoot om de kaarten te wisselen. Ik doe het nu 2 keer per jaar ofzo door gewoon alle kaarten weg te gooien en vanaf de USB nieuwe in de map te kopiëren.
Overigens gebruik ik de Navi zelden omdat hij soms vreemde routes maakt vind ik. Eigenlijk is Google maps veel beter.
Overigens gebruik ik de Navi zelden omdat hij soms vreemde routes maakt vind ik. Eigenlijk is Google maps veel beter.
Lukt het bij jou met dboot? Bij mij nog niet gelukt. Verkeerde kaarten heb ik tot nu toe geen last van. Alleen oude flitspalen blijven er nog in staan.
Ik heb wel de standaard Medianav. Misschien werkt het op de Evolution anders?
Ik heb alle flitsers er af gegooid. Flitsmeister is veel beter daarin
Ik heb alle flitsers er af gegooid. Flitsmeister is veel beter daarin
Waar vind ik die dBoot . Want zie dat je daar video mee .kan afspelen.
Clio 0.9 zen wit 2018
Ik heb dboot van het grande forum van rgmaster3 gehaald. Moet je je wel even registreren.
Staat ook op de site van Favremod. Daar hoef je niet te registreren.
Maar met alleen dBoot kun je geen video afspelen.
Maar als je die optie wilt kun je ook eens kijken bij Favremod.
Zelf heb ik diverse alternatieve software geprobeerd, maar uiteindelijk toch terug gegaan naar min of meer origineel omdat dat toch het beste werkt
Maar met alleen dBoot kun je geen video afspelen.
Maar als je die optie wilt kun je ook eens kijken bij Favremod.
Zelf heb ik diverse alternatieve software geprobeerd, maar uiteindelijk toch terug gegaan naar min of meer origineel omdat dat toch het beste werkt