H1 Dimlicht vervangen!
H1 Dimlicht vervangen!
Het is zover na jaren.. mn dimlicht rechts is stuk nu word het een uitdaging om dit te vervangen!
Iemand enig idee op tips hoe je het beste kan doen?
Ben zover gekomen dat ik de afdekkapje los heb kunnen maken en het klemmetje van de H1 lampje
maar wil dr niet uit helaas.
Ik heb koplamp unit met lenzen en bochtverlichting
Iemand enig idee op tips hoe je het beste kan doen?
Ben zover gekomen dat ik de afdekkapje los heb kunnen maken en het klemmetje van de H1 lampje
maar wil dr niet uit helaas.
Ik heb koplamp unit met lenzen en bochtverlichting
Clio III 1.4-16V Dynamic Luxe (2015 - heden)
Clio I phase 3 1.4 MEXX 5D (2013 - 2015)
Re: H1 Dimlicht vervangen!
Tsja, gewoon je hand in het gat en friemelen. Zo is het mij altijd gelukt. Je kan schijnbaar ook via de wielkuip erbij, maar dat is me te omslachtig.
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
- Contacteer:
bumper eraf en koplamp er af... Ik kom er anders echt niet bij....
Groet, Age
Het is mij gelukt d.m.v. een lange pincet, werklamp, spiegeltje, magneetstokje, en tyraps
Het was een xenon lamp en beugeltje moest eraf om de lamp te verwijderen..
na een halve week en een chirurgische ingreep is het voor mekaar!

Het was een xenon lamp en beugeltje moest eraf om de lamp te verwijderen..

na een halve week en een chirurgische ingreep is het voor mekaar!
Clio III 1.4-16V Dynamic Luxe (2015 - heden)
De oplossing is een MyRenault+. Dan wordt de lamp vervangen door de dealer en zijn zowel lamp en arbeidsloon gratis. Echt een uitkomst die pas.
En anders, wat Age ook al opmerkte, bumper eraf, koplampen eraf. Of friemelen en prutsen inderdaad.
En anders, wat Age ook al opmerkte, bumper eraf, koplampen eraf. Of friemelen en prutsen inderdaad.
Ik snap het niet, ben er nooit meer dan 10 minuten mee bezig. Maar ik heb dan ook vrouwenhanden.
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
Daarmee heb je ook recht op gratis APK en op vloeistoffen bijvullen. Omdat mijn lampjes nooit stuk bleken/lijken te gaan en ik toch jaarlijks de kosten van die MyRenault+ pas eruit wil halen rijd ik altijd 15km naar mijn dealer om dan maar "gratis" mijn ruitensproeiervloeistof bij te laten vullen

Ik vraag me ineens af of LED-verlichting wel wordt vergoed; xenon valt er in ieder geval niet onder.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
- Arjaan81
- forum starter
- Contacteer:
Led valt er ook niet onder
Maar led is ook niet standaard bij een Clio 3 dus als je dat er in hebt gezet moet je natuurlijk niet gaan zeuren.
Ik heb ook een brandverzekering maar steek m'n huis niet in de fik om de premie terug te verdienen.
En nog meer. Maar waarom "je kosten er uit halen"?
Ik heb ook een brandverzekering maar steek m'n huis niet in de fik om de premie terug te verdienen.

Naja, het is toch iets van €40 per jaar en als krenterige Nederlander ga ik onbewust toch zitten rekenen of het de moeite waard is. Pechhulp is volgens mij ook inbegrepen, dus dat maakt het als niet-ANWB lid bij nader inzien toch wel de moeite waard. En sterretjes repareren. En lekke banden pluggen. Joh, het is een koopje 
Vraag blijft of de lampjes in mijn Clio, die af-fabriek vrijwel allemaal LED zijn (op misschien de kentekenverlichting na), vergoed worden. Zal mijn dealer eens mailen.

Vraag blijft of de lampjes in mijn Clio, die af-fabriek vrijwel allemaal LED zijn (op misschien de kentekenverlichting na), vergoed worden. Zal mijn dealer eens mailen.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus