Hoi allemaal,
Ik heb een vraag ik twijfel wat voor kleur ik de velgen van de auto zal laten spuiten?
Ik ga deze week een clio 4 gt aanschaffen bij de renault dealer alleen deze heeft flinke schade aan de GT velgen. Nu word alles weer in nieuwstaat gemaakt maar ik kan er ook voor kiezen om ze in een andere kleur te laten spuiten. Het gaat om een Zwarte Clio 4 GT, nu dacht ik misschien om de originele velgen in het zwart te laten spuiten, omdat ik ook de spiegels, dak en spoiler uiteindelijk in carbon wil laten wrappen. En iedereen die GT velgen heeft allemaal in originele kleur heeft gelaten en misschien juist mooi is om wat anders te hebben.
Vroeg me af wat jullie mening is, of dat iemand misschien een ander leuk idee heeft.
Met vriendelijke groet,
Steven
Kleur velgen?
-
- beginner
- Contacteer:
Re: Kleur velgen?
Hallo Steven
misschien is het leuk (weet niet wat het kost) om de velgen te hydro dippen in carbon kleur. Of eens vragen bij de betreffende sticker bedrijf als ze je velgen ook kunnen wrappen in carbon folie. Ik heb het zelf wel is gezien, en je zou ook youtube is af kunnen zoeken hoe dat gaat.Zelf heb ik ook een clio 4 gt wit,ik wou ook het dak en de velgen laten doen maar nooit van gekomen te veel twijfels kwa inruil beetje gek misschien en de velgen niet omdat ik geen reserve set had liggen en ik de auto nodig heb.Maar mijn nieuwe die in januari komt laat ik meteen de velgen bij de fabriek/garage doen.
misschien is het leuk (weet niet wat het kost) om de velgen te hydro dippen in carbon kleur. Of eens vragen bij de betreffende sticker bedrijf als ze je velgen ook kunnen wrappen in carbon folie. Ik heb het zelf wel is gezien, en je zou ook youtube is af kunnen zoeken hoe dat gaat.Zelf heb ik ook een clio 4 gt wit,ik wou ook het dak en de velgen laten doen maar nooit van gekomen te veel twijfels kwa inruil beetje gek misschien en de velgen niet omdat ik geen reserve set had liggen en ik de auto nodig heb.Maar mijn nieuwe die in januari komt laat ik meteen de velgen bij de fabriek/garage doen.
Re: Kleur velgen?
ik zag een aantal dagen terug een zwarte rijden met de originele GT velgen en die waren meer soort antraciet en dat stond hem erg goed! Ik heb zelf nu een 2tal zwarte velgen op zicht besteld maar twijfel nu zelf ook. Heb weliswaar zelf een witte maar vond het een erg mooie kleur