USB hoeveel?
USB hoeveel?
Binnenkort heb ik een nieuwe Clio met Media Nav (ik neem aan Evolution). Ik las in de handleiding dat de USB poort maximaal 32Gb ondersteunt. Is dat zo, en gaat het zoeken van muziek op een stick een beetje vlot?
Clio IV ph2 Estate Intens 0.9 TCe, Noir Etoilé
Re: USB hoeveel?
Je telefoon Bluetooth gebruiken en lekker draadloos!
Bij mij werkt 32Gb prima, groter sticks heb ik niet.
Zoeken is een tijdrovende aangelegenheid zeker als je bezig bent met bijzondere verrichtingen.
Zoeken is een tijdrovende aangelegenheid zeker als je bezig bent met bijzondere verrichtingen.
Zoeken is idd wel even een bezigheid.. zeker niet aan te raden in het drukkere verkeer.
erg belangrijk dat je, bij het plaatsen van de muziek op je stick, een goede verdeling maakt met mappen.
dit maakt het zoeken gemakkelijker.
draadloos gaat ook.. maar ikzelf, en ik heb andere reacties gelezen, heb er niet zo een goede ervaring mee omdat het geluid wel eens hapert.
veel succes met het wachten op je nieuwe Clio!
erg belangrijk dat je, bij het plaatsen van de muziek op je stick, een goede verdeling maakt met mappen.
dit maakt het zoeken gemakkelijker.
draadloos gaat ook.. maar ikzelf, en ik heb andere reacties gelezen, heb er niet zo een goede ervaring mee omdat het geluid wel eens hapert.
veel succes met het wachten op je nieuwe Clio!
Hallo mensen, klopt het dat MediaNav maar maximaal 5.500 nummers kan lezen? Ik heb een externe harde schijf aangesloten op MediaNav met ruim 15.000 nummers, helaas wordt hier maar 1/3 van gelezen. Heeft iemand enig idee wat de oplossing is (afgezien van 3 losse USB's...)
Geen idee of het werkt maar mss kun je de externe schijf opdelen in meerdere partities en de muziek daarover verdelen?
Hoi ik heb een 128 USB stick vol muziek. Werkt helemaal prima. Het enige is dat ik bij verandering naar een ander album moet gaan scrollen vanaf de a. Soms lastig.