Hallo,
Mijn boxen hebben blijkbaar de geest gegeven, en de garage heeft deze vervangen.. De auto is net vanaf 19juni uit de garantie gevallen.. Enig idee hoe dat zit? Ik vind eigenlijk niet dat ik de boxen zou moeten betalen.. En hoe is het in vredesnaam mogelijk dat beide boxen de geest hebben gegeven? Heel idioot iets.. Ze horen toch wel langer mee te gaan dan 2 jaar...
De dealer had het over 70% korting als het ware, en die 30 procent eventueel voor eigen rekening.. Maar eigenlijk vind ik het te zot voor woorden..
Gr, Marco
Boxen in beide achterportieren stuk en vervangen door garage
Re: Boxen in beide achterportieren stuk en vervangen door ga
Tja balen.
Nu is de geluidskwaliteit vd standaard speakers om het netjes te zeggen "zwak".
Dus wanneer er dan toch nieuwe speakers gemonteerd moeten worden denk dan bv aan de setjes van Focal. Heb ik recent ook laten doen. "Live" voor (met tweeters) en "drive" achter.
En ik kan je vertellen dat het een indrukwekkende verbetering is!
Dus wanneer er dan toch nieuwe speakers gemonteerd moeten worden denk dan bv aan de setjes van Focal. Heb ik recent ook laten doen. "Live" voor (met tweeters) en "drive" achter.
70/30 regeling als coulance is niet verkeerd. Wel sneu dat het 2,5 weken na verstrijken van de garantie is maar dat zou je bij Renault Nederland kunnen aankaarten.
Bij mij ook beide kapot. Gelukkig nog net in de garantie periode dus netjes vervangen door dealer. Kan geen toeval zijn toch dat die dingen er mee stoppen?
- s_jansen66
- forum starter
- Contacteer:
Als je de kwalitiet en van die dingen ziet verbaast het me niets dat ze het begeven. ReneB heeft inderdaad wel een goed punt: als je ze toch moet vervangen doe het dan gelijk goed.
Dit is trouwens iets wat je volgens mij heel goed zelf kunt als je een beetje handig bent.
Dit is trouwens iets wat je volgens mij heel goed zelf kunt als je een beetje handig bent.
-
- beginner
- Contacteer:
Kunnen die focals erin zonder extra versterker? En zou je en prijs indicatie kunnen geven?ReneB schreef:Tja balen.
Hallo
Ik heb de setjes via de dealer besteld. Die heeft ze ook ingebouwd. Was totaal, dus voor Focal "Live" ( 2 speakers in voor portieren en 2 tweeters in dashboard ) en "drive" (2 speakers in achterportieren ) inclusief montage € 398,- kwijt.
En zoals al eerder gemeld, echt een enorme verbetering. Ook wanneer je de volumeknop verder open draait prima, tot aan zekere grenzen natuurlijk. Wil je een echt hardere "boom" sensatie kies dan voor de " premium" waarbij een extra versterker en subwoofer wordt ingebouwd.
Maar de mogelijkheden en prijzen zijn wat dat betreft eindeloos.
Ik heb de setjes via de dealer besteld. Die heeft ze ook ingebouwd. Was totaal, dus voor Focal "Live" ( 2 speakers in voor portieren en 2 tweeters in dashboard ) en "drive" (2 speakers in achterportieren ) inclusief montage € 398,- kwijt.
En zoals al eerder gemeld, echt een enorme verbetering. Ook wanneer je de volumeknop verder open draait prima, tot aan zekere grenzen natuurlijk. Wil je een echt hardere "boom" sensatie kies dan voor de " premium" waarbij een extra versterker en subwoofer wordt ingebouwd.
Maar de mogelijkheden en prijzen zijn wat dat betreft eindeloos.