facelift clio4

Voor algemene Clio 4 vragen van aankoopadvies tot schaalmodel
Plaats reactie
Arumer
beginner
Contacteer:

facelift clio4

Bericht door Arumer »

Goedenavond!

Ik las net het volgende bericht op het forum:
Quirico schreef:Vanmiddag bij de dealer wat nieuws gelezen op de interne Renault website...

De vanaf heden bestelde clio IV komt met nieuwe snufjes;

- stuur volledig leder, dus geen plastic versiering
- Nieuwe comfort stoelen en de kleuren zijn verplaatst naar de zijkanten van de stoel ipv op zitplek en bovenrug gedeelte.
- NIEUWE medianav en r-link...beiden krijgen de extensie 'evolution'....in de demo is te zien dat scherm beter reageert, bluetooth verbinding is aan gesleuteld en interface ziet er al mooier uit. Vast nog meer veranderingen in de systemen, maar meer informatie heb ik nu niet

Nu kan dit wel kloppen, omdat mijn Clio 4 DCI leveringsdatum is verschoven van begin september naar eind november.
Omdat zoals de verkoper zei: 'een euro6 diesel motor' in zou komen.

Nu vroeg ik mij af, of ik ook de bovenstaande opties er bij krijg? (stuur volledig leder, comfort stoelen etc.)
Kan natuurlijk ook naar dealer bellen, maar ik dacht misschien weten jullie meer.

Alvast bedankt!
Robin5757
forum member
Contacteer:

Re: facelift clio4

Bericht door Robin5757 »

Ze zeggen dat wat jij vertelt dat noemen ze dus zoals ik eerder plaatste hier ergens mc2

En dat zou zijn vanaf productie week 30 wat te lezen was dus de kans is zeer aanwezig,
Wel kan het zijn dat je een dci zonder euro 6 krijgt volgends mij dat was type afhangelijk dacht ik gelezen te hebben maar dat zou ik dan moeten opzoeken
Het is geen tuning, het is aan passen aan mijn smaak!
Arumer
beginner
Contacteer:

Bericht door Arumer »

Yes bedankt!
66 kW powerrr
forum starter

Bericht door 66 kW powerrr »

Je zou verwachten dat ze die lelijke dagrijverlichting vervangen door geïntegreerde leds, zoals bij de Initiale, of desnoods het GT-front standaard maken.
En dat ze led-achterlichten introduceren i.p.v. die simpele ouderwetse pitjes.
En dat ze een normaal knopje voor de electrische raambediening maken (om ook in 1x raam omlaag te kunnen doen).
En dat ze een lichtsensor standaard maken (ik vergeet door de lichtopbrengst van de leds soms 's avonds mijn dimlicht aan te doen).
En dat ze de achterbank 3 cm naar achteren verplaatsen.
O.k., ik zal hier maar stoppen met mijn wensenlijstje...
:driving:
Clio Estate TCe 90 Expression [Rouge Flamme lak| Passion Noir wielen | 3 Packs | trekhaak]
ClioJ
beginner
Contacteer:

Bericht door ClioJ »

66 kW powerrr schreef:Je zou verwachten dat ze die lelijke dagrijverlichting vervangen door geïntegreerde leds, zoals bij de Initiale, of desnoods het GT-front standaard maken.
En dat ze led-achterlichten introduceren i.p.v. die simpele ouderwetse pitjes.
En dat ze een normaal knopje voor de electrische raambediening maken (om ook in 1x raam omlaag te kunnen doen).
En dat ze een lichtsensor standaard maken (ik vergeet door de lichtopbrengst van de leds soms 's avonds mijn dimlicht aan te doen).
En dat ze de achterbank 3 cm naar achteren verplaatsen.
O.k., ik zal hier maar stoppen met mijn wensenlijstje...
:driving:

Misschien niet de juiste auto gekocht??
66 kW powerrr
forum starter

Bericht door 66 kW powerrr »

Oh jawel hoor. Deze minpuntjes scoort hij ten opzichte van de Ibiza station (onze tweede keuze).
Maar de Ibiza drie echte minpunten:
- ontwerp minder harmonieus (geen compacte station is zo mooi als de Clio IV);
- onhandige achterbank (neerklappen is complex en geeft relatief weinig extra ruimte);
- duur in onderhoud (mijn persoonlijke ervaring).
Clio Estate TCe 90 Expression [Rouge Flamme lak| Passion Noir wielen | 3 Packs | trekhaak]
speedme
beginner
Contacteer:

Bericht door speedme »

66 kW powerrr schreef:Oh jawel hoor. Deze minpuntjes scoort hij ten opzichte van de Ibiza station (onze tweede keuze).
Maar de Ibiza drie echte minpunten:
- ontwerp minder harmonieus (geen compacte station is zo mooi als de Clio IV);
- onhandige achterbank (neerklappen is complex en geeft relatief weinig extra ruimte);
- duur in onderhoud (mijn persoonlijke ervaring).
Ik heb 5 jaar lang, dus vanaf september 2010, in een Seat Ibiza ST gereden en ik kan je vertellen dat de Renault Clio IV Estate echt veel beter en plezieriger rijd. Ik heb mijn Clio pas 4 weken, maar ik vind hem nu al helemaal super.

Niet alleen is hij optisch mooier (vind ik, maar is natuurlijk persoonlijke smaak, maar ook vind ik de Clio praktischer (met 2 kinderen achterin).

Ok, de Seat heeft inderdaad mooie LED koplampen...maar dat is dan ook het enigste wat ik een "pluspunt" vind aan de Seat.
bert10
forum starter
Contacteer:

Bericht door bert10 »

Hoi allemaal.
Maar wanneer komt nu de echte facelift of nieuwe Clio want volgens mij zou dat naar de nieuwe Megane komen.

Groet Bert
Robin5757
forum member
Contacteer:

Bericht door Robin5757 »

Is nog niets van bekend
Het is geen tuning, het is aan passen aan mijn smaak!
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bericht door klmklmklmklm »

Mooier kunnen ze hem volgens mij niet maken.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
clio 2014
beginner
Contacteer:

Bericht door clio 2014 »

HELEMAAL MEE EENS !!!!
Kevinvdt
beginner
Contacteer:

Bericht door Kevinvdt »

Afbeelding
Afbeelding
2018-Huidig : Renault Kadjar Intense Cosmos Blue
2015-2018 : Renault Clio estate Expression Noir etoile
2010-2015 : Renault Scenic Expression Noir
MrB
beginner
Contacteer:

Bericht door MrB »

Arumer schreef:Goedenavond!

Ik las net het volgende bericht op het forum:
Quirico schreef:Vanmiddag bij de dealer wat nieuws gelezen op de interne Renault website...

De vanaf heden bestelde clio IV komt met nieuwe snufjes;

- stuur volledig leder, dus geen plastic versiering
- Nieuwe comfort stoelen en de kleuren zijn verplaatst naar de zijkanten van de stoel ipv op zitplek en bovenrug gedeelte.
- NIEUWE medianav en r-link...beiden krijgen de extensie 'evolution'....in de demo is te zien dat scherm beter reageert, bluetooth verbinding is aan gesleuteld en interface ziet er al mooier uit. Vast nog meer veranderingen in de systemen, maar meer informatie heb ik nu niet

Nu kan dit wel kloppen, omdat mijn Clio 4 DCI leveringsdatum is verschoven van begin september naar eind november.
Omdat zoals de verkoper zei: 'een euro6 diesel motor' in zou komen.

Nu vroeg ik mij af, of ik ook de bovenstaande opties er bij krijg? (stuur volledig leder, comfort stoelen etc.)
Kan natuurlijk ook naar dealer bellen, maar ik dacht misschien weten jullie meer.

Alvast bedankt!
Is er al wat meer bekend over bovenstaande? Zit dit nu standaard op alle modellen?
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Algemeen”