Mijn eerste auto zo'n 25 jaar geleden was een 2 liter volvo, die zoop echt als een ketter 1 op 6 oid, heb daar toen het veelbesproken slick 50 in gedaan, en kan niet ontkennen dat het blok echt een factor 2 stiller werd, soepeler lief, betere koude start, meer vermogen en na een week of wat was het verbruik echt 1 op 8. Dat heb ik voor en achteraf meeeeeeerder maken getest en was een feit.
Nu overwoog ik om het in mijn clio 182 te doen, maar denk ga er weer eens even over lezen, en er zijn ook veel mensen die het toch zeerr afraden , waar ik meer positief over lees is MOLYKOTE A 125ML, min of meer hetzelfde effect maar geen ???? nadelen. Zou het uit willen proberen maar leek me handig om eerst uitvoerig meningen cq resultaten van anderen te lezen.
Wat ik niet weet is of de koppeling natte of droge platen heeft, natte platen word met alle additieven afgeraden ivm doorslippen
Nou kom maar op met jullie verhalen
MOLYKOTE A 125ML oor(voor)delen, meningen ervaringen
-
- beginner
- Contacteer:
- bart0ving
- über forummer
- Contacteer:
Re: MOLYKOTE A 125ML oor(voor)delen, meningen ervaringen
Uh. We zijn nu 25 jaar verder, alle sprookjes doen het niet meer. Er is te veel gebeurt dus de fabeltjes zijn kapot.
Ik zou zeggen leg je neer bij het verbruik of ga op zoek naar een diesel.
Ik zou zeggen leg je neer bij het verbruik of ga op zoek naar een diesel.
Ik gebruik dat spul ook altijd en zit pas op mijn 2e motor dit jaar. Echt super voor je verbruik.
-
- beginner
- Contacteer:
Het verbruik is me bijzaak, het gaat om de andere voordelen , stiller soepeler evt iets meer vermogen endergelijke, dat ik geen 182 moet kopen voor het gebruik weet ik zelf ook wel, viel me toen alleen op dat het dat effect had