MediaNav Hack?

Plaats hier alles wat met MediaNav te maken heeft
psycho

Re: MediaNav Hack?

Bericht door psycho »

Hallo allemaal!

Sorry dat ik hier een tijdje niet geweest ben. Ik heb in het buitenland gezeten voor werk en eigenlijk niet aan het forum gedacht. Ik weet het heel erg slecht. Ik moet zeggen dat ik nog steeds een gehackte radio heb en op zich merk ik er niets aan omdat ik hem in orginele modus gebruik.

Ik ben de boel aan het testen op een toestel wat vergelijkbaar is aan de hardware die in onze radio zit. Hierop is inmiddels dezelfde software draaiende als op de radio. Ik ben helaas wel tegen wat problemen aan gelopen.

- Het starten van windows is geen probleem echter om de versterker die vervolgens in/aan de radio zit te gebruiken vanuit windows is een bepaald stuk van de orginele software helaas nodig. Dit houd ook in dat de radio software altijd opstart en daardoor helaas dus altijd geluid uit de "radio" komt.

- Het gebruik van de videospeler is erg onhandig. Het scherm is helaas veel te klein.

Kortom, er zijn wat bugs maar om deze echt eruit te werken heb ik ietsje meer tijd nodig dan ik tot nu toe helaas heb gehad. Als ik concreet iets heb kom ik er zeker mee maar ik wil wel zeker weten dat het veilig en goed werkt voordat ik dingen deel.
Menaco
beginner
Contacteer:

Re: MediaNav Hack?

Bericht door Menaco »

Inmiddels is het allemaal stukken veiliger en makkelijker geworden:
http://mena.co
Plaats reactie

Terug naar “MediaNav”