Actie:de zekerheid van zorgeloos rijden

Voor algemene Clio 4 vragen van aankoopadvies tot schaalmodel
Plaats reactie
remcob

Actie:de zekerheid van zorgeloos rijden

Bericht door remcob »

Ik zat eens te kijken op de Renault site (staat die R.S. er nou al op? :)) en kwam ook de actie " De zekerheid van zorgeloos rijden" tegen. Dan betaal je een vast maandbedrag voor een bepaalde termijn en dan heb je financiering, onderhoud en garantieplus in 1 keer afgedekt.

Als je de voorwaarden bekijkt staat er dat de actie loopt tot en met 30 april. Dat de verkoop order voor die datum bij Renault Nederland binnen moet zijn, oke prima maar dan komt het, de volgende zin vermeld dat de auto uiterlijk 30 juni gekentekend moet zijn.

Ik vraag me af met de huidige levertijden hoe ze dat gaan doen. Voor de dealer is de levertijd al vaak onduidelijk op het moment van koop.

Lijkt mij dat de als de verkooporder op tijd binnen is, de levertijd ondergeschikt is. Daar heb je als klant immers geen invloed op, wat denken jullie?
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Re: Actie:de zekerheid van zorgeloos rijden

Bericht door Arjan »

Dat er nog een voorraad is die op moet?
sj0ertum
Oud-beheerder

Bericht door sj0ertum »

Gewoon puur marketing. Het zal allemaal wel mee vallen.

Bij de carpetright krijg je al 10 jaar 40% korting :smash:
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
RJP

Bericht door RJP »

Nou komt het, ik maak gebruik van deze actie en loopt nu tot 31 augustus 2013.

In de voorwaarden staat tevens dat de auto op uiterlijk 30 juni gekentekend moet zijn. Nou, bijzonder.... Hij is net besteld!

Zie: De “All-in-one” actie geldt bij aankoop van een nieuwe Renault personenauto bij een Renault-dealer in Nederland. De actieperiode loopt van 1 mei 2013 tot en met 31 augustus 2013. Bepalend is de datum waarop de aankooporder bij Renault Nederland binnenkomt. De auto dient verder uiterlijk op 30 juni 2013 gekentekend te zijn.
berkens
forum starter
Contacteer:

Bericht door berkens »

Vraagje over "garantieplus": eerder een keer gelezen dat de dealer je een aantrekkelijker aanbod doet op de verlengde garantie (+2 tot + 4 jaar langer) dan de Renault.

Als je vlak voor het einde van de 2 jaar na aankoop bent, geeft je dealer je een beter bod.

Wie heeft er ervaring mee?
Captur Dynamique TCe 120 EDC Gris Platine (mono-tone), Gris/Gris Tropique bekleding, Pack City, R-Link
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Algemeen”