12v usb adapter

Voor alles aan de binnenkant, van bekleding tot pookknop
Plaats reactie
rickster
beginner
Contacteer:

12v usb adapter

Bericht door rickster »

Ik heb een 12v usb adapter voor in het dashboard, ik kom er alleen achter dat deze niet past doordat er het scharniertje van het klepje wat er standaard op zit in de weg zit. Het liefst zou ik het klepje weghalen, maar ik ben bang dat dit niet lukt zonder dat dit afbreekt. Hebben meer mensen hier "last" van?
s_jansen66
forum starter
Contacteer:

Re: 12v usb adapter

Bericht door s_jansen66 »

Ik heb een kleine van Belkin gekocht. Die past er in en dan gaat zelfs het klepje nog dicht als ik er niets in steek.

Die kleine dingen zijn trouwens voor 2 of 3 euro zo op Ebay te vinden:
http://www.ebay.com/itm/BELKIN-USB-CAR- ... 1289295638
Togira

Bericht door Togira »

Ik heb vandaag zo'n zelfde besteld. Daar staat alleen geen Belkin op. Voor € 2,87 (zonder verzendkosten) bij www.MiniInTheBox.com. Wel even geduld want de levertijd is 10-12 dagen.
rickster
beginner
Contacteer:

Bericht door rickster »

Top, bedankt voor de tip :thumbsup: Ik ga gelijk even kijken.
s_jansen66
forum starter
Contacteer:

Bericht door s_jansen66 »

Ik heb die van Belkin besteld nadat de blanco uit China waar 2 USB aansluitingen opzaten (ik geloof van griffon oid.) meteen doorbrandde, smolt en hevig ging roken toen ik hem instak! Meestal zit er een zekering in, maar wees voorzichtig!
r0bb3rt
forum starter
Contacteer:

Bericht door r0bb3rt »

Ik heb hem bij de xenos gehaald voor ook weinig geld , en die is met 2 usb poorten uitgevoerd!
Midri
Beheerteam
Contacteer:

Bericht door Midri »

Let op dat als je een adapter met meerdere poorten hebt, deze de ampère verdelen onder de uitgangen. Zo heb ik hier meerdere adapters van 2A met 2 usb-poorten die dus maar 1A per poort leveren terwijl mijn huidige 1 poort adapter de volledige 2A levert op die enige uitgang.
Indien ik mijn HTC One aansluit en daar CarHome Ultra + Sygic + TuneIn op open, heeft die niet genoeg met 1A. Met 2A blijft hij wel opladen.
Met vriendelijke groet, Tommy

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Interieur (vraag & antwoord)”