Menavrus op MediaNav

Plaats hier alles wat met MediaNav te maken heeft
goodje
über forummer
Contacteer:

Re: Menavrus op MediaNav

Bericht door goodje »

Dat is inderdaad balen wist het nog niet, ben de laatste weken niet meer op hun site en forum geweest.

Hoop dat je er iets aan hebt, want als die is geïnstalleerd moet je nog een bestandje uploaden en er op zetten om hem te registreren..
En dat deed je via die site van hun misschien dat het nog via de mail kan?
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
epicje
forum starter
Contacteer:

Bericht door epicje »

Ja ik heb net maar officieel de kaart gekocht. Ik ga er van uit dat Menavrus voorlopig niet terug komt. Als dat wel zo is zie ik het dan wel weer :)
psycho

Bericht door psycho »

zo ik ben erg lang weggeweest... Simpelweg gebrek aan tijd. Helaas ook moeten staken met de hack waar ik mee bezig was. Nu zie ik dat Menavrus er is dus hoef ik zelf ook niet verder.

Helaas ligt de site eruit maar ik ben nieuwsgierig of er soms mensen zijn die het willen delen? Zodra het weer online komt koop ik zeker mijn eigen versie!
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Ja hoor dan meld ik het wel hier..
psycho

Bericht door psycho »

Zo dat is heel snel gegaan. Vandaag alles gedownload en geinstalleerd. Was inderdaad even knutselen maar elk normaal mens komt hieruit. Vond het wat tricky geld over te maken naar een Rus maar alles is echt perfect gelopen met een meer dan 100% feedback! Navigatie van Navitel is echt super! Alle kaarten van heel europa heb ik nu gewoon beschikbaar. En heb alle belangrijke landen standaard op de stick staan nu.

Films kijken enz enz. het kan nu allemaal! 40 euro... Al vroeg hij er 80 voor zou ik dit nog eerder kopen dan de orginele kaarten.
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Is het forum weer online!
Of heb je het via de mail gedaan en hoe gaat het dan met het bestandje wat je nodig hebt om het legitiem te laten draaien.
Ron4
beginner
Contacteer:

Bericht door Ron4 »

Ook ik ben benieuwd hoe je Menavrus geïnstalleerd hebt, de site is immers al twee weken offline.

Weken lang heb ik de ontwikkelingen via hun forum gevolgd en uiteindelijk via eBay een achteruitrijcamera besteld. Na 5 weken de camera ontvangen en voorgenomen het eerst komende weekend alles te installeren. Blijkt net de vrijdag daarvoor de site offline gegaan te zijn.

Ik zit dus met smart te wachten op het beschikbaar komen van de software.
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Via Facebook en een mailtje sturen werkt op dit moment volgens mij nog steeds.

Grt Jos
Laatst gewijzigd door goodje op 06 aug 2014 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ron4
beginner
Contacteer:

Bericht door Ron4 »

Hoi Jos,

Via e-mail contact gezocht en inmiddels is Menavrus geïnstalleerd.

Bedankt voor de tip!
patric
beginner
Contacteer:

Bericht door patric »

Films kijken op de medianav slaat natuurlijk nergens op en dat je alle kaarten van Europa hebt terwijl je slechts Nederland en een keer per jaar Frankrijk gebruikt. Ik heb ook al gelezen dat je de Amerikaanse kaarten kunt downloaden ... ben benieuwd wie er met de Clio naar de States gaat.

Wat een onzin allemaal.
Renault Clio RS 200 EDC Black
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Patric het hoeft niet en wie heeft het over kaarten voor Amerika!!!
Maar in betaal nu geen vermogen meer voor mijn nieuwe Europa kaart, want ik kom nog wel eens in Duitsland en dan heb je niks aan Benelux kaarten...
Stephan85

Bericht door Stephan85 »

Kan iemand mij helpen aan Menavrus aangezien de site al een tijdje down is en ik via de mail of facebook ook geen contact krijg.

Ik heb er best een vergoeding voor over.
Stephan85

Bericht door Stephan85 »

Dank je maar hij is al sinds november 2013 niet meer actief geweest
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Wie weet reageert hij wel als je een PB stuurt...
Stephan85

Bericht door Stephan85 »

Dat heb ik zojuist gedaan maar op facebook en zijn mail reageert hij ook niet meer dan een week en wil de firmware graag hebben voor ik vrijdag op vakantie ga
Ron4
beginner
Contacteer:

Bericht door Ron4 »

Probeer ze te contacten via adubniy@mail.ru dit is mij de laatse weken telkens weer gelukt.

Besef wel waar je aan begint voordat je op vakantie gaat. De installatie van Menavrus ging bij mij probleemloos en alles functioneerde goed. Na installatie van een achteruitrijcamera en activering van de automatische omschakeling ging het mis. De support via eerder genoemde e-mailadres ging perfect, alles is opgelost. Ze reageren vaak binnen een aantal uren, de antwoorden zijn vaak kort en bondig maar het gaat tenslotte om de oplossingen.

Menavrus is in ontwikkeling, lees alles goed als je gaat installeren maar wees niet verbaasd als je tegen issues aanloopt. Hierdoor kan het gebeuren dat je enkele dagen zonder een goed werkend MediaNav systeem zit. En dat vlak voor je vakantie...

Succes, Ronald
Stephan85

Bericht door Stephan85 »

Dat is geen probleem heb altijd nog een tomtom als backup en heb geen achteruitrijcamera want ik heb parkeersensoren heb inmiddels ook een mail terug met betalingsinstructies gehad van menavrus maar alleen te betalen met paypal heb al terug gemaild of het te betalen is met creditcard of internetbankieren maar geen mail meer terug gehad. Mijn paypal is geblokkeerd vandaar
Stephan85

Bericht door Stephan85 »

uiteindelijk toch alles voor elkaar maar welke kaarten hebben jullie erop staan want igo zit er niet meer op en waar kun je ze het beste vinden op spotnet staan ze niet
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Ik had de kaarten wel via spotnet gedownload volgens mij versie 2013 Q3 en de laatste versie is nu Q4!
pepi
beginner
Contacteer:

Bericht door pepi »

psycho schreef:Zo dat is heel snel gegaan. Vandaag alles gedownload en geinstalleerd. Was inderdaad even knutselen maar elk normaal mens komt hieruit. Vond het wat tricky geld over te maken naar een Rus maar alles is echt perfect gelopen met een meer dan 100% feedback! Navigatie van Navitel is echt super! Alle kaarten van heel europa heb ik nu gewoon beschikbaar. En heb alle belangrijke landen standaard op de stick staan nu.

Films kijken enz enz. het kan nu allemaal! 40 euro... Al vroeg hij er 80 voor zou ik dit nog eerder kopen dan de orginele kaarten.
Waar heb jij de menavrus besteld dan geef eens een adres er zijn er meer die het willen gebruiken.E-mail link bestaat niet meer dus hoe krijg je kontact?
Doe je veel mensen een plezier mee denk ik .Bijvoorbaat dank voor je info.
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Ze zijn weer te bereiken onder http://www.menavrus.com email info@menavrus.com verder kan je inschrijven voor een nieuwsbrief.
PS en deze werkt ook nog een stukje naar boven genoemd
psycho

Bericht door psycho »

Inderdaad zijn ze nog bereikbaar. Op Facebook staat gewoon netjes een mail adres. Maar volgensmij gaat er binnenkort nog heel veel meer komen van Menavrus.

Of dat je nou alle kaarten van de wereld nodig hebt. Nee tuurlijk nier maar jij mag van mij best heel veel geld voor oude kaarten van de Renault dealer betalen. De kaarten van Navitel zijn heel erg up 2 date dus dan pak ik die wel. Film kijken is bull shit en doe ik ook niet gaat me puur om de navigatie.
Arnol

Bericht door Arnol »

Ik krijg komende dinsdag mijn Clio pas en ben me aan het orienteren. Wat is de meerwaarde van Menavrus precies, kan iemand dat aangeven aub? Zijn het alleen gratis updates en gratis kaarten of zit er dan bv ook verkeersinfo bij?
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Ff doorlezen en misschien in de toekomst mogenlijk..
Plaats reactie

Terug naar “MediaNav”