Zijn er ergens DUIDELIJKE fotos van de diverse pack interiers? Die kleine miezerige fotos in de folder kan ik weinig van maken.
De zwarte inlay op het stuur vind ik veel te veel glanzen. Ik zou graag advies willen wat er het minst glanst/op je af komt. Zelf gok ik op ivoor of elegance. Fotos zijn dus welkom, net als tips.
NB: bekleding wordt waarschijnlijk de standaard rouge.
Pack interieur
-
- forum starter
- Contacteer:
Re: Pack interieur
En de configurator? Daar kun je redelijk zien hoe het allemaal kan worden.
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Als je forum zoekt vind je fotos.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Authentique of Expression zonder pack interieur nemen:

Of de GT:

Zo ziet het er overigens uit in de configurator: http://www.renault.nl/showroom/personen ... nfigurator

Of de GT:

Zo ziet het er overigens uit in de configurator: http://www.renault.nl/showroom/personen ... nfigurator
-
- forum starter
- Contacteer:
Ik vroeg me al af of het mogelijk is om dus géén pack introduction te nemen en dan de optie leder stuur los te nemen. Zo e zien moet dat dus kunne. Nadeel, de overige opties (lmv, mistlampjes en pack exterieur) moet je los nemen. Kost iets meer zie ik. Maar dan zit je niet vast aan een glanzend stuur.
Trendy vind ik dan weer wel OK.
Eigenlijk staat alleen Rouge Flamme tot nu toe vast en de uitvoerng expression.
Keuzes......
Keuzes......
Surreallistic schreef:Ik vroeg me al af of het mogelijk is om dus géén pack introduction te nemen en dan de optie leder stuur los te nemen. Zo e zien moet dat dus kunne. Nadeel, de overige opties (lmv, mistlampjes en pack exterieur) moet je los nemen. Kost iets meer zie ik. Maar dan zit je niet vast aan een glanzend stuur.
Keuzes......
haha, klinkt me bekend in de oren, wist op een gegeven moment ook niet meer wat ik moest kiezen.
de eerste Clio die ik in de showroom zag was een witte dynamique met rode biezen en passion noir velgen.
Vond ik prachtig, tweede keer dat ik er was viel m`n oog op een zwarte, daarna op de rouge flamme.
We hebben uiteindelijk toch gekozen voor de uitvoering zoals we deze voor het eerst zagen, inclusief glanzend stuur,
waarvan ik ook nog niet weet of ik dat over een jaar nog wel oké vind

-
- forum starter
- Contacteer:
Welke inleg hebben jullie eigenlijk? Nog meer optiepakketten genomen?