Hallo
Heb onlangs een clio2 phase 1 uit 2001 gekocht. De auto start moeilijk, CV werkt niet meer en het lampje voor startonderbreking is altijd uit. En het verbruikt meer dan normaal.
Ik hoop dat ik hier wat hulp vind:D
Lampje startonderbreker werkt niet
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 9175 Weergaves
-
Laatste bericht door mox
-
- 1 Reacties
- 5330 Weergaves
-
Laatste bericht door Brouwrr
-
- 0 Reacties
- 10489 Weergaves
-
Laatste bericht door steffykiara
-
- 7 Reacties
- 11874 Weergaves
-
Laatste bericht door StadiumIII