Audio Connection Box met Carminat Navi

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
Gerben Visser
beginner
Contacteer:

Audio Connection Box met Carminat Navi

Bericht door Gerben Visser »

Beste allemaal,

Sinds kort in het bezit van een Renault Clio Sport uit 2003 en inmiddels al het een en ander gelezen over de zogenaamde audio connection box. Dit lijkt mij een leuke uitbreiding, want cd`s gebruik ik niet zo veel meer.

In mijn clio zit de tunerlist radio (althans, dat staat er op), maar ik heb daar bij ook het carminat navigatie systeem (cd versie). De cd speler hiervoor hangt in de kofferbak. Op internet lees is dat de ACB niet werkt in combinatie met een navigatie systeem? Betekent dit dat mijn auto ondanks de tunerlist radio niet in aanmerking komt hiervoor? Of heb ik hier geen last van, omdat het navigatie systeem op zich zelf werkt (en niet gecombineerd zit in de radio zelf)?

Zelf zat ik overigens te denken aan het setje van Yatour, ik heb gelezen dat dit een prima setje is voor een zacht prijsje.

Benieuwd naar jullie reactie, dan kan ik eventueel zo`n kastje gaan bestellen (als het werkt).

Met vriendelijke groet,
Gerben Visser
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Re: Audio Connection Box met Carminat Navi

Bericht door Arjan »

Volgens mij maakt de navi al gebruik van de audio ingang op de radiowaar je anders de ACB zou aansluiten.

BTW: Even verplaatst naar de audio sectie. Daar komen wat meer audiofielen :wink:
UnreaL_NL
forum starter
Contacteer:

Bericht door UnreaL_NL »

navigatie is standalone op deze versie als je net als ik een clio 2 ph2 hebt. Is bij mij wel zo. speaker daarvoor zit trouwens achter het roostertje net boven je asbak. kwam hem eergister toevallig tegen opzoek naar een rammel

Dus je zou een ACB er nog gewoon op kunnen zetten. Het zou wel kunnen dat er onder je bestuurdersstoel een cd wisselaar zit maar op een usb stick passen natuurlijk veel meer cd's. Mocht je een originele ACB willen laat het dan maar even weten een kennis van mij had er volgens mij een te koop kan ik je wel mee in contact brengen dan
Life Sucks , So Lay Back And Enjoy !!
Gerben Visser
beginner
Contacteer:

Bericht door Gerben Visser »

@ Arjan:

Bedankt!

@ Unreal_NL:

Volgens mij is de navigatie inderdaad standalone, want deze heeft een eigen speler in de kofferbak. Onder mijn stoel ligt de originele cd wisselaar die ik wil vervangen voor een ACB, ik was alleen bang dat dit niet ging i.v.m. mijn navigatie. Gezien de losse (op zichzelf werkende) navigatie en het feit dat ik gewoon een tunerlist radio heb ga ik het dan gewoon bestellen. Bedankt voor je aanbod, maar ik ga denk ik toch voor een nieuwe Yatour.

Ik zal wel even laten weten hoe het afgelopen is.
Laatst gewijzigd door Gerben Visser op 13 feb 2014 21:17, 4 keer totaal gewijzigd.
Guus
forum starter
Contacteer:

Bericht door Guus »

Anders misschien even de radio los halen?
Dan is er wellicht te zien of er ruimte is voor de stekker van de ACB.
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”