Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb je geen aux ingang op die radio. Volgens mij heeft de update list radio die wel, en kun je daar die kabel wel gebruiken.
Voor deze heb je dan een connection box/connects2/etc iets nodig. Dat simuleert dan cd wisselaar.
Kan zijn dat ik het mis heb maar volgens mij is dat het geval..
De stekker had gemoeten op de plaats die nog vrij is achter op de radio (blauw) deze is van de 6cd wisselaar en daar zit ook mijn dension ACB op. Maar op de foto zijn het niet dezelfde stekkers dus tenzij iemand wel weet hoe het moet, past deze line-in dus niet...
Vrouw: '09 Clio III Dynamique 1.2TCE (Good old D4Ft)
Ikke: '17 Talisman Initiale Paris 1.6TCE 7EDC (M5M)
Hij zegt dat hij hem heeft bijgeknipt, misschien wordt daar de stekker zelf mee bedoeld?
Maar goed, daarnaast kun je niet cd wisselaar uitgang <-> mini jack hebben. Het is geen aux in dus heb je iets van een acb nodig om de wisselaar te emuleren.
Kijk even bij de clio 2 how to's. Ik ben tegen hetzelfde aangelopen. Je kunt de adapter alleen gebruiken met een update list, niet met de tuner list. Bij de how to's staat een link naar een artikel met schema's van de verschillende radio's.
Kever 1969 Volkswagen Polo 2010 23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive