Zo, goede start zeg. (nouja, eigenlijk geen start..)
Wat zeiden ze daar?
Niet meer starten
Re: Niet meer starten
Ik had ook een storing in het Start en Stop systeem, werkte niet meer. Gaf foutmelding, maar auto startte nog wel prima. Alleen SS deed het dus niet meer. Oorzaak was bij mij een marterDaniWes schreef: De receptionist gaf wel aan dat ze eerder een Clio 4 hadden met hetzelfde probleem, toen kwam het door een storing in het start stop systeem.

Begin april meegemaakt. Auto even half op trottoir en fietspad gezet voor het huis, dus schuin, en de Clio startte niet meer. Meldingen in display 'risico op motorschade', 'start/stop defect' en dergelijke. Vervolgens de Clio de oprit opgeduwd, oliepeil gecontroleerd (was niets mis mee, kon ook niet, controleer regelmatig), half uur gewacht, opnieuw proberen te starten, maar de meldingen bleven.
Renault Assistance gebeld, deze verzocht om km-stand, dus ik terug naar de Clio, opnieuw proberen te starten en ja, alles werkte weer. Zal wel iets electronisch zijn geweest, Renault Assistance heeft een notitie van gemaakt. Probleem is tot nu toe één keer opgetreden bij 7300 km, inmiddels 2700 km verder zonder problemen.
Groeten, Hendrik.
Renault Assistance gebeld, deze verzocht om km-stand, dus ik terug naar de Clio, opnieuw proberen te starten en ja, alles werkte weer. Zal wel iets electronisch zijn geweest, Renault Assistance heeft een notitie van gemaakt. Probleem is tot nu toe één keer opgetreden bij 7300 km, inmiddels 2700 km verder zonder problemen.
Groeten, Hendrik.
Dat is pech hebben, maar gelukkig ook snel opgelost. Hopelijk zitten de overige stekkertjes, boutjes en moertjes wel goed vast