nieuw uitlaatsysteem.

Voor alles aan de buitenkant, van frontlip tot achterspoiler
Plaats reactie
kelvin1990
forum member
Contacteer:

nieuw uitlaatsysteem.

Bericht door kelvin1990 »

Ik zit er al langere tijd aan te denken om een mooi rvs uitlaatsysteem onder mijn rs te hangen. Aleen de keuze is zo groot dat ik hoop dat jullie input wat helpt ;)
Ik zit te kijken naar merken als yozzasport, milltek, supersprint, powersprint of k-tec. Het moet niet zo'n ordinaire schreeuwpartij worden, maar een relatief stil of een rustige brom als hij stationair draait en een mooi racey geluidje als je hem de toeren in trapt. Het liefst met een sportcat en voor de rest helemaal open. APK waardig is ook wel handig :lol:

ik nijg zelf naar yozzasport, maar die moet je in engeland op maat laten maken dacht ik.

brand maar los :thumbsup:
kris
forum starter
Contacteer:

Re: nieuw uitlaatsysteem.

Bericht door kris »

neem eens kontakt op met mb power :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
leveren prachtig werk,kompleet handgemaakt,heb juist voor mijn clio1 een komplete uitlaat laten maken,vanaf de downpipe incl 1 uitlaatdemper
ik heb 600euro betaald :thumbsup:

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/r ... -maat.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
kelvin1990
forum member
Contacteer:

die sportcat van jouw past ook op het standaard spruitstuk ofniet? want ik zit even op de site van k-tec te kijken, maar kan je deze: http://www.k-tecracing.com/show_product ... 69&appid=2" onclick="window.open(this.href);return false;, daar makkelijk op aansluiten? aangezien jij ook hebt moeten lassen!!
kelvin1990
forum member
Contacteer:

maar past een katvervanger wel op het orginele spruitstuk? maar ik mag toch aanemen dat de uitlaat in mijn vorige link wel makkelijk moet passen op een inkeping in de bumper na?
kelvin1990
forum member
Contacteer:

op ebay staan genoeg manifolds en cat back systemen te koop. Is dat een beetje vertrouwd om een gok te wagen? een 182 spruitstuk { jaaa jij hebt hem ook} ;) staat te koop voor 150 pond, en ziet er nog netjes uit, dan ben je ook meteen van het geleuter van die sportcat af.
kelvin1990
forum member
Contacteer:

haha dat je dan eenvoudiger een sportcat kan vinden die direct past, zonder dat er gelast of wat dan ook hoeft te gebeuren. Dan kan je op die sportcat een mooi catback systeem aansluiten en dan ben je helemaal klaar. Het zal denk ik ook nog eens wat pk winst opleveren?
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Exterieur (vraag & antwoord)”