V-snaar?

Voor algemene Clio II vragen van aankoopadvies tot schaalmodel
Plaats reactie
roylee
forum member
Contacteer:

Re: V-snaar?

Bericht door roylee »

Dat had ik ook vooral bij koud vochtig weer. Ik heb het nu nog als ik door een plas rijd:p. Gewoon ff laten spannen. Moet van onderaf als je airco hebt. Is trouwens 5minuten werk. voor mij was t toen gratis. Dus Zoveel mag het niet kosten ;)
Afbeelding
Remco_Rs
beginner
Contacteer:

Bericht door Remco_Rs »

Zit een automatische spanrol op . Hier is dus niks aan te spannen.
Renaultmonteur
Remco_Rs
beginner
Contacteer:

Bericht door Remco_Rs »

Ik moet zeggen ,hoor niks vreemds op dat filmpje? mischien even een beter filmpje maken van je eigen auto mischien. Maar zoals ik het lees is dit puur een gok van je mbt multiriem .

Nog even iets mbt jou auto . Ik heb destijds de "Distributieriem inclusief alle loop en spanrollen" vervangen. Tevens ook de " Multiriem inclusief nieuwe automatische spanner en looprol" zie sticker onder de motorkap.
Renaultmonteur
Remco_Rs
beginner
Contacteer:

Bericht door Remco_Rs »

Beters dat het weg is ,. maar nog even iets wat me net te binnenschoot . Stond toevallig je airco aan tijdens het geluid? .
Renaultmonteur
Remco_Rs
beginner
Contacteer:

Bericht door Remco_Rs »

Heb het geluid niet gehoord dus kan je geen 100% uitsluitsel geven . Maar mocht het airco systreem te weinig druk hebben ( te weinig koudemiddel in het systeem door bv lekkage etc etc) dan gaat dit meestal ook gepaard met een bijgeluid. Maar dit doet zich enkel voor bij ingeschakelde airco en stopt weer als de airco dan uit is .

Neem wel aan dat je de airco hebt aangezet met lopende motor ? ( let ook even op of de aircocompressor daadwerkelijk aanslaat .
Renaultmonteur
roylee
forum member
Contacteer:

Bericht door roylee »

@ arjan
mijn geluid was thuis in ene keer weer weg. dat geluid wat ik liet horen op de meeting..... maar daarna had ik het wel weer, is heel afwisselend:S.
Afbeelding
roylee
forum member
Contacteer:

Bericht door roylee »

van holland zij dat het wel meeviel.. hij zij dat die dingen altijd wel liepen en nog lang ook dus ja. het geluid is nog neit erger geworden. volgens mij had ik het al vanaf het begin maar ben ik er nu pas op gaan letten. ik denk dat dat het is.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Algemeen (vraag & antwoord)”