Hey allemaal,
zag afgelopen weekend in t automat krantje aanbiedingen van een helium lampen setje en een ledlamp dagrij verlichting. heeft iemand ervaring met de heliumlampen en wat moet ik me ervan voorstellen?
en die led dagrij verlichting maakt van je mistlampen een dagrij verlichting, zijn ze dan nog te gebruiken als mistlamp of is het dan alleen nog maar dagrij verlichting?
(wat nu nou niet zo handig is met de mist van laatste tijd)
iemand die het weet?
Helium lampenset Automat
- Dre @ Clio
- forum starter
- Contacteer:
Re: Helium lampenset Automat
Heliumlampen weet ik niet.
Mistlampen kan je niet veranderen in DRL. Heeft met de code op het glas van de lamp te maken.
Mistlampen kan je niet veranderen in DRL. Heeft met de code op het glas van de lamp te maken.
- Dre @ Clio
- forum starter
- Contacteer:
hey bedankt, das pas leerzame informatie. had al info gehaald bij een kennis van me en die zei dat heliumlampen net zo goed zijn als Phillips bluelight lampen, dus niet echt interessant.
fun starts at 3000 rpm
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
heeft allemaal met het gas te maken wat er in zit.
philips gebruikt dacht ik helium gas
andere merken gebruiken soms xenon gas ect.
normale lampen verschillen niet enorm veel van elkaar, het is meer de reclame op de verpakking dan het product wat beter is.
het beste kan je echte xenon lampen er in steken, gaan langer mee en geven daatwerkelijk meer licht
philips gebruikt dacht ik helium gas
andere merken gebruiken soms xenon gas ect.
normale lampen verschillen niet enorm veel van elkaar, het is meer de reclame op de verpakking dan het product wat beter is.
het beste kan je echte xenon lampen er in steken, gaan langer mee en geven daatwerkelijk meer licht
Groeten, Vincent.