Massa punt Clio III onder middenconsole?

Van tweeter tot Woofer
michel318

Massa punt Clio III onder middenconsole?

Bericht door michel318 »

Volgend document gevonden op i-net over massapunten in diversen renault voertuigen, misschien handig.
http://web.renault.nl/schade/upload/Ove ... punten.pdf

Uiteraard heb ik er een vraag bij. Ik heb de grootste problemen het gepiep van de dynamo en motormanagement (ja die hoor ik ook, ik hoor zelfs alle afregelpiepjes en in de winter hoor ik de abs regeling over de speakers als mn wielen willen blokkeren)

Ik heb een centraal massa punt onder mn stoel waar dus de massa van mn versterker en subwoofer naar toe gaan (heb een klein ondersteunend subwoofer onder de passagiersvoorstoel en een kleine versterker onder de bestuurdersstoel. Vervolgens heb ik zo'n filter ingebouwd die het piepen tegen moet gaan. Het is wel verbeterd maar nog steeds hoor ik het goed. Mn kabels lopen gescheiden (links stroom, middenconsole speakerkabels).

Ik denk dat het massa punt (op mn stoel) niet goed is. Ik wil een massa punt vinden onder de middenconsole zoals aangegeven in het pdf document. Er zou daar een goed massa punt moeten zitten ivm de sigarettenaansteker. Mijn vraag is: hoe haal je de middenconsole (om de handrem hendel) los zodat ik er goed bij kan?
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”