startonderbreker problemen

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
AmirAminal

startonderbreker problemen

Bericht door AmirAminal »

Hoi allemaal,

Ik heb een Renault clio van 2001 clio II en heb problemen met de startonderbreker.
Als ik de auto wil starten dan doet de startonderbreker moeilijk, hij gaat eerst knipperen en dan na een paar keer de auto uit en aan te hebben gezet houdt de startonderbreker lampje op met knipperen, maar de auto gaat dan nog steeds niet aan. Pas na ongeveer 15 minuten de auto steeds aan en uit te hebben gezet wil de auto pas starten.
Ik heb de reservesleutel ook geprobeerd, maar dat werk ook niet.
Weten jullie waar dat aan kan liggen?

Gr,
Amir
dennes

Re: startonderbreker problemen

Bericht door dennes »

laat hem eens uitlezen bij de renault dealer. misschien zit er een foutcode of een storing in het elektrische circuit.
mizzjade

Bericht door mizzjade »

De mijne deed hetzelfde, ik heb centrale vergrendeling en als je die met de sleutel ff een paar keer aan en uit zet met alle deuren dicht is bij mij het probleem opgelost. Weet niet of je centrale vergrendeling hebt alleen... maar misschien heb je hier iets aan

Groetjes
AmirAminal

Bericht door AmirAminal »

Ik heb de auto langs gebracht bij de Renault dealer, ze hebben de auto uitgelezen en bleek dat het aan de autosleutels lag. Ik heb een nieuwe sleutel besteld en laten programmeren en nu is het probleem opgelost.
mizzjade

Bericht door mizzjade »

:thumbsup:
Plaats reactie

Terug naar “Clio 1 Elektronica (vraag & antwoord)”