mtx audio

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
bloky

mtx audio

Bericht door bloky »

ik heb volgende week in plaats van men pioneertje,
een Mtx audio sub steken 1500watt max ouput ;)
eventueel voorstellen om mijn clio 2 ph. 2 kofferbak er daarmee mooier te laten uitzien? :lol:
grtz
cleaningcreations

Re: mtx audio

Bericht door cleaningcreations »

wat is je smaak zou ik zeggen ik kan wel een voorbeeld laten zien hoe we bij een klant hebben ingebouwd in een honda civic hatchback

Afbeelding

De kist en degelijke is nu wel bekleed zwart met geel zoals de rest van zijn interieur.
Jerox
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Jerox »

ziet er dik uit
dat moet mij ook nog wel lukken geen enkel probleem
bloky

Bericht door bloky »

cleaningcreations schreef:wat is je smaak zou ik zeggen ik kan wel een voorbeeld laten zien hoe we bij een klant hebben ingebouwd in een honda civic hatchback

Afbeelding

De kist en degelijke is nu wel bekleed zwart met geel zoals de rest van zijn interieur.
goh tis een ronde 12inch subwoofer, met die kist ook
iets makkelijk en zonder de versterker te zien :p
cleaningcreations

mag ik vragen welke serie van de sub je heb?? Als het de zware serie is hebik wel een versterker voor weinig liggen die erbij hoort :thumbsup:
bloky

Bericht door bloky »

cleaningcreations schreef:mag ik vragen welke serie van de sub je heb?? Als het de zware serie is hebik wel een versterker voor weinig liggen die erbij hoort :thumbsup:
euhm mtx thunder 5512- 04 denk ik :wink:
cleaningcreations

Dan gaat het niet werken anders heb je maar een paar sec plezier ervan hhehehe.
Als je nog eventueel een mtx versterker zoekt kan ik wel een leuk prijsje voor je maken.
bloky

Bericht door bloky »

cleaningcreations schreef:Dan gaat het niet werken anders heb je maar een paar sec plezier ervan hhehehe.
Als je nog eventueel een mtx versterker zoekt kan ik wel een leuk prijsje voor je maken.
wat voor 1tje en hoeveel vraag je? :)
cleaningcreations

http://www.cleaningcreations.nl/index.p ... &Itemid=28" onclick="window.open(this.href);return false;

Zou je deze aanraden en dan nog minus de clioclub korting :thumbsup:
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”