uitvallen versterkers
uitvallen versterkers
Hey mensen,
Zojuist is onder het rijden mijn muziek uitgevallen. de versterkers krijgen allebei geen stroom meer. Remote zit er nog in plus kabels aijn nog goed massa lijkt ook in orde zekeringen zijn nog heel.
Ik kan zo dus niks vinden heeft iemand van jullie nog een (goed ) idee?
Zojuist is onder het rijden mijn muziek uitgevallen. de versterkers krijgen allebei geen stroom meer. Remote zit er nog in plus kabels aijn nog goed massa lijkt ook in orde zekeringen zijn nog heel.
Ik kan zo dus niks vinden heeft iemand van jullie nog een (goed ) idee?
Re: uitvallen versterkers
Je zou op de versterker kunnen meten (+ en de -) of je daar spanning heb staan. En evt. eens kijken of ie het doet wanneer je de remote, op de versterker, doorverbind met de + op de versterker.
Dan weet je in ieder geval of je bedrading goed is, of niet. Als je gewoon spanning heb dan is het de versteker zelf.
En de zekering(en) in de versterker zelf, zijn die nog goed ?
Dan weet je in ieder geval of je bedrading goed is, of niet. Als je gewoon spanning heb dan is het de versteker zelf.
En de zekering(en) in de versterker zelf, zijn die nog goed ?
en zitten je kabels wel goed vast in de versterkers ??
Ik weet et klinkt dom .... maar ik heb et zlef ook wel es gehad in het verleden , die trilden dat steeds los zeg maar ...
Ik weet et klinkt dom .... maar ik heb et zlef ook wel es gehad in het verleden , die trilden dat steeds los zeg maar ...

versterker krijgt geen strrom(lampje gaat niet branden) an ik kan aan de kabels "trekken"en ze blijven gewoon zitten. zal wel eens kijken na de kerst borrels en diners. vind het wel frapant(vreemd, eigenaardig) dat beide versterkers tegelijk uitvallen. Miss toch massa punt los geschoten??
geen constante stroom of geen remote ?
welke zekeringen heb je gebruikt ? glas zekeringen ?
die kunnen namelijk wel eens kapotgaan terwijl ze er nog heel uitzien.
klinkt raar maar is wel degelijk waar.
welke zekeringen heb je gebruikt ? glas zekeringen ?

die kunnen namelijk wel eens kapotgaan terwijl ze er nog heel uitzien.

klinkt raar maar is wel degelijk waar.
Een glas zekering an een "auto" zekering kijk er wel naar morgen of zo als de sneeuw van de oprit af is haha
Ik zou zeggen een Massa probleem
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
bij gebrek aan goede massa komt er een lampje te branden.
is de zekering kapot od dat hij niet meer op de accu zit geen lampje doet niets.
dus mijn idee is toch echt die glas zekering
is de zekering kapot od dat hij niet meer op de accu zit geen lampje doet niets.
dus mijn idee is toch echt die glas zekering
Groeten, Vincent.
k sluit me ook aan bij de zekering... of heb je heel stiekem je versterkertjes niet laten boenken...
Niet laten boenken?? ze zijn onder het rijden uitgegaan op een vlakke asfalt weg. Maar hoe kan het dan dat ze allebei uit vallen ze hebben allebei eigen voedings kabel vanaf de accu en een eigen massa kabel en rca kabels dus alleen plus en massa en remote zijn gezamelijke punten. dan moet het heeeeel toevallig zijn dat een zekering allebei de versterkers er uit knalt.
geef maar toe dah je de volume iets te hard had staan en je heel de zooi opgeblazen hebt...
hmm allebei tegelijk?? lijkt me sterk aangezien ik mijn oren behoorlijk ontlast tijdens het rijden. maar het zou kunnen ik zal ze wel ff laten door meten en zal in het nieuwe jaar wel ff kijken of ik ze aan de praat kan krijgen. buiten dat weinig toegevoegde waarde die opmerking maar bedankt voor he mee denken
jorna1.2rn schreef:hmm allebei tegelijk?? lijkt me sterk aangezien ik mijn oren behoorlijk ontlast tijdens het rijden. maar het zou kunnen ik zal ze wel ff laten door meten en zal in het nieuwe jaar wel ff kijken of ik ze aan de praat kan krijgen. buiten dat weinig toegevoegde waarde die opmerking maar bedankt voor he mee denken
ja met heel de zooi bedoel k gewoon die twee versterkers... das op zen brabants he... was nie lullig bedoeld

haha oke dan dacht dat de zuiderlingen altijd zacht van woorden waren haha