Ok dus ...
vandaag bij autostrade doen merkte ik een beetje een tocht op die van de deur kwam, alsof het raam heel fijn openstaat of niet 100% afsloot (gecontroleerd).
Ik ben er dan op uit gekomen dat de luchtstroom van de sluiting deur / carrosserie komt. Nu vermoed ik dat mijn deur niet 100% in de haak valt als ik ze sluit of dat het slot niet 100% "grijpt" of dergelijke en ik zocht of mensen me hier wat meer over konden vertellen van "known issues" of fixes hiervoor ? (hoe deuren bij regelen voor beter sluiten ofzo)
De deur rubbers zijn trouwens nog 100% in orde dus zou't raar vinden dat het daar van komt.
Alvast bedankt mensen !
deur sluit precies slecht ?
- Entity_Razer
- forum member
- Contacteer:
deur sluit precies slecht ?
Revvin' up your engine listen to her howlin' roar,
Metal under tension beggin' you to touch and go !
Metal under tension beggin' you to touch and go !
Re: deur sluit precies slecht ?
je kunt je deur ff opnieuw laten stellen misschien ...
die kunnen gaan 'hangen' op den duur , de scharnieren worden beetj moe dan , zeg maar ...
die kunnen gaan 'hangen' op den duur , de scharnieren worden beetj moe dan , zeg maar ...
je kunt ook de slotvanger op de carroserie een klein beetje verplaatsen naar binnen toe..
dat is het ding waar je slot van de deur invalt zeg maar, hierdoor kun je de deur wat meer in de rubbers trekken ..
dat is het ding waar je slot van de deur invalt zeg maar, hierdoor kun je de deur wat meer in de rubbers trekken ..
Het blijft een mooi taaltje dat vlaams 

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive