Bestuurdersstoel staat "los"

Voor alles aan de binnenkant, van bekleding tot pookknop
Plaats reactie
Entity_Razer
forum member
Contacteer:

Bestuurdersstoel staat "los"

Bericht door Entity_Razer »

Ik heb hetvolgende probleem:

Als ik optrek dan "klikt" mijn stoel een beetje naar achter. niet zoals hem naar voor / achter schuiven maar alsof je bij een normale stoel de 2 voorste poten opheft. dus hij valt precies achterover.

Nu, mijn moeder heeft dit ooit gehad met haar laguna, was een vijs of 2 (of bout) die wat vast gezet moet worden, ze is hier toen voor naar de garage geweest, maar aangezien we allemaal stoere mannen :smash: zijn (of vrouwen) die alles liever zelf doen zou'k dit ook zelf willen doen.

Ik heb al een keer gekeken onder de stoel maar kan zo goed niet zien waar ik zou moeten zijn om dit op te lossen (ie: welke vijzen / buiten ik vast moet draaien).

Iemand enig idee of iemand die me verder kan helpen met foto's of dergelijk ?

alvast bedankt
Revvin' up your engine listen to her howlin' roar,
Metal under tension beggin' you to touch and go !
sj0ertum
Oud-beheerder

Re: Bestuurdersstoel staat "los"

Bericht door sj0ertum »

Een clio 2 zeker? Ik heb dat ook als ik mijn stoel naar voren heb gehad. Op het moment dat je hem dan weer naar achter doet klikt hij niet direct goed terug vast. Op het moment dat je een duwtje naar achter geeft klikt hij vast. Althans dat is bij mij zo....en dat gebeurt inderdaad ook wel eens als je optrekt :thumbsup: Niets om je zorgen te maken. Of het moet zijn dat je stoel naar het einde van de rails schiet.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Entity_Razer
forum member
Contacteer:

neen dit is het niet. het is niet dat hij niet goed vast klikt op zijn orginele positie. Dit is echt alsof de voorkant los staat en van de grond komt. is reproduceerbaar en heb al een paar keer zeter naar voor, goed stevig terug naar achter dat hij ZEKER vast staat ...

blijft er zijn.
Entity_Razer
forum member
Contacteer:

Arjan schreef:Automatische hoogteverstelling dus :mad:

Je bedoeld dat de bouten waarmee de stoel op de bodem vast zit niet echt vast meer zitten?
Die zitten als ik het goed hebt onder de auto !?!? :?
Dan maar even langs de Renault garage :) (heb geen put of brug of ... waarmee ik hieraan kan werken dus...)
DonMelvin

Bericht door DonMelvin »

Had dit ook, is overigens (mits je hetzelfde hebt als ik) een APK afkeur. Bij mij hebben ze het tijdens de APK vast gezet.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Interieur (vraag & antwoord)”