Hey Allemaal,
Rare (en misschien domme) vraag. Als ik in het donker door bochten rijd met mijn Clio 3 ph 1. heb ik het idee dat de koplampen meebewegen. Dat ze niet gewoon recht vooruit blijven schijnen maar een soort van meedraaien. Heeft iemand anders dit ook wel eens gemerkt?
Koplampen
- LGoudriaan
- forum starter
- Contacteer:
- Triggerhappy
- forum member
- Contacteer:
Re: Koplampen
Ghehe volledig gezonde actie van je auto.. is je dat niet uitgelegd bij de verkoop?
Clio RS 172 (verkocht)
Megane GT tce180 (verkocht)
Megane IV GT 205
Megane RS Trophy
Megane IV GT 205
Megane RS Trophy

Nope. Maar dan moet ik er wel bijvertellen dat de verkoper die ik had meer van de Hyundai was dan van de Renault (beide worden verkocht waar ik mn auto vandaan heb).
Vond het gewoon apart en wilde weten wat het was. Mn vader wist het ook niet te vertellen. Thx!
Vond het gewoon apart en wilde weten wat het was. Mn vader wist het ook niet te vertellen. Thx!

Suus a.k.a. suuuuuuzn
Clio 3 Phase 1 1.4 16V Dynamique
- Triggerhappy
- forum member
- Contacteer:
Nou het is dus zoals gezegd de actieve bochtverlichting. je lampen draaien mee met je stuuruitslag van zowel links als rechts om de richting te verlichten welke je indraait 

Clio RS 172 (verkocht)
Megane IV GT 205
Megane RS Trophy
Megane IV GT 205
Megane RS Trophy

- Contacteer:
Klopt.
En ik vind het heerlijk!
Het werkt tot ongeveer 70 km/uur.
vlnr: actieve bochtverlichting, dimlicht, grootlicht (met daarin het stadslampje).

Doe je verlichting maar eens aan en stuur naar rechts ( of links). Als je dan voor je auto gaat kijken, zul je zien dat aan één van beide kanten (die waar je naar toe stuurt) de buitenste lamp aan is.
ps @ suzn18, domme vragen bestaan niet!
En ik vind het heerlijk!
Het werkt tot ongeveer 70 km/uur.
vlnr: actieve bochtverlichting, dimlicht, grootlicht (met daarin het stadslampje).

Doe je verlichting maar eens aan en stuur naar rechts ( of links). Als je dan voor je auto gaat kijken, zul je zien dat aan één van beide kanten (die waar je naar toe stuurt) de buitenste lamp aan is.

Er draait niets, er gaat gewoon een extra lamp aan....Triggerhappy schreef:Nou het is dus zoals gezegd de actieve bochtverlichting. je lampen draaien mee met je stuuruitslag van zowel links als rechts om de richting te verlichten welke je indraait
ps @ suzn18, domme vragen bestaan niet!
Groet, Age
Dank voor de reacties. Heb het inderdaad eens geprobeerd en het klopt inderdaad!
Dank u, Dank u! 

Suus a.k.a. suuuuuuzn