gisteren stond ik stil en ik beweeg het stuur naar recht en dan hoor ik een kut geluid, het is een soort gekraak of zo.
wat zou dat kunnen zijn?
ik heb er verder nog niet naar gekeken., snap niet hoe dat zo in 1 keer kan gebeuren,.

Arjan schreef:Ik heb dat ook gehad bij m'n vorige auto, Mazda 323F. Was toen de stuurpomp die slecht begon te worden.
als ik het wiel pak met 2 handen en beweeg het naar links naar recht,dan hoor je kraak,,,het is niet goe ddat hoor ik wel maar wat het is???,,Triggerhappy schreef:Ik hou het nogsteeds op de fuseekogel... is makelijk te checken door met een bandenlichter eronder te haken en te kijken of ie te bewegen is. Indien ja: vervangen die handel! komt een hoop kracht op te staan he.. zeker bij een RS en sportief rijgedrag.
200 euro was ik kwijd,Prom1se schreef:
Hoeveel koste het grapje?
Toch weer 200 jammer, maar mooi dat je weer kan scheuren!superclio rs- schreef:200 euro was ik kwijt,Prom1se schreef:
Hoeveel koste het grapje?
hoiOrangeclio schreef:mijn broer heb een volvo s80 T6 uitvoering en die had dat ook kan oko zijn dat je rubbers erg droog zijn en dan hoor je ook gekraak of er zit speling op je wiel en dat kan je stuurkogel zijn ( de binneste of buiteste ) fusse kogel of soms zelf je stablisator stangen maar meestal zijn het de stuurkogels![]()
maaar ff afw8 ofdat de garage het akn maken succes ermee
kom wel goed heb er een goed gevoel over,hij is gelijk goed nagekeken,Orangeclio schreef:moooisoo![]()
ik hoop het ook niet voor je :P
grtzz