Zijpaneel portier!

Voor alles aan de binnenkant, van bekleding tot pookknop
Plaats reactie
Danillio

Zijpaneel portier!

Bericht door Danillio »

Hoe krijg ik godsnaam dat zijpaneel eraf? Iemand nuttige suggesties? :mad:
Danillio

Re: Zijpaneel portier!

Bericht door Danillio »

Yes! :idea: onderaan zijn wel 4 schroeven te vinden, maar draai je deze eruit zit er nog geen beweging in, waarschijnlijk is der een handigheidje voor die ik dan weer niet weet :chinrub:
ClioMarcel

Bericht door ClioMarcel »

je luidspreker ook ff losschroeven ... :thumbsup:
Rickkk

Bericht door Rickkk »

De 4 schoeven onderaan moeten los, en de speakers los maken maakt het ook wat makkelijker. De rest van het paneel zit met het beruchte "kliksysteem" op het ijzer van de deur. Gewoon hard maar wel voorzichtig trekken. Net als je denk, dadelijk trek ik iets kapot, komt hij los :wink:
Als het kliksysteem los is krijg je hem er makkelijk af, wel even oppassen voor het zwarte kit achtige spul wat ook nog tussen het paneel en de deur zit, dat je dit niet op je kleren of interieur krijgt!
Er staat hierover geloof ik ook nog een uitgebreide how-to op t forum.

Succes :thumbsup:
Danillio

Bericht door Danillio »

Bedankt! Een how-to zocht ik idd al maar kon er geen vinden :dead: Jij misschien nog een linkje voor mij? :mad:
Rickkk

Bericht door Rickkk »

Danillio schreef:Bedankt! Een how-to zocht ik idd al maar kon er geen vinden :dead: Jij misschien nog een linkje voor mij? :mad:
http://www.clioclub.info/forum/viewtopic.php?f=14&t=395
Voila :thumbsup:

Oh en nog ff een tip, er zitten nog 2 schroeven verborgen in de deur, namelijk die van de hendel aan de binnenkant en in het "bakje" waar ook je raambediening zit.
In mijn eigen project topic (hieronder) heb ik zelf ook wat foto's staan, mocht het iets toevoegen.
Danillio

Bericht door Danillio »

Juissst, daar was ik naar opzoek, bedankt! :thumbsup:
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Interieur (vraag & antwoord)”