Zijpaneel portier!
Re: Zijpaneel portier!
Yes!
onderaan zijn wel 4 schroeven te vinden, maar draai je deze eruit zit er nog geen beweging in, waarschijnlijk is der een handigheidje voor die ik dan weer niet weet 

De 4 schoeven onderaan moeten los, en de speakers los maken maakt het ook wat makkelijker. De rest van het paneel zit met het beruchte "kliksysteem" op het ijzer van de deur. Gewoon hard maar wel voorzichtig trekken. Net als je denk, dadelijk trek ik iets kapot, komt hij los
Als het kliksysteem los is krijg je hem er makkelijk af, wel even oppassen voor het zwarte kit achtige spul wat ook nog tussen het paneel en de deur zit, dat je dit niet op je kleren of interieur krijgt!
Er staat hierover geloof ik ook nog een uitgebreide how-to op t forum.
Succes

Als het kliksysteem los is krijg je hem er makkelijk af, wel even oppassen voor het zwarte kit achtige spul wat ook nog tussen het paneel en de deur zit, dat je dit niet op je kleren of interieur krijgt!
Er staat hierover geloof ik ook nog een uitgebreide how-to op t forum.
Succes

Bedankt! Een how-to zocht ik idd al maar kon er geen vinden
Jij misschien nog een linkje voor mij? 

http://www.clioclub.info/forum/viewtopic.php?f=14&t=395Danillio schreef:Bedankt! Een how-to zocht ik idd al maar kon er geen vindenJij misschien nog een linkje voor mij?
Voila

Oh en nog ff een tip, er zitten nog 2 schroeven verborgen in de deur, namelijk die van de hendel aan de binnenkant en in het "bakje" waar ook je raambediening zit.
In mijn eigen project topic (hieronder) heb ik zelf ook wat foto's staan, mocht het iets toevoegen.