tijdens mijn laatste audiowedstrijd werd ik erop attend gemaakt dat de bijrijdersstoel hoger staat als de bestuurdersstoel.
dit was nadelig voor de beoordeling van de "podium-indruk" in de auto.
(tja,... we gaan erg ver met de hobby)
mijn vraag nu;
weet er iemand of je de bijrijdersstoel lager kunt monteren in de auto ?
of moet ik dan de hele stoelbevestiging aanpassen ?
alvast bedankt.
bijrijdersstoel te hoog.
Re: bijrijdersstoel te hoog.
Is hij niet in hoogte verstelbaar? Als je het niet zeker weet, dan zit er aan de rechter kant van de stoel een hendel (ter hoogte van je handrem).
nee, alleen de bestuurdersstoel is in hoogte verstelbaar.
ik denk dat dit een moeilijk geval gaat worden.
ik denk dat dit een moeilijk geval gaat worden.

er is geen podium.
didi bedoelt: (correct me if i am wrong
)
dat op het moment dat hij met de auto naar een audio wedstrijd gaat de jury in zijn auto gaat zitten
op beide plaatsen
maar didi stelt de audio af als hij op de bestuurdersstoel zit dus de audio is helemaal afgesteld op de hoogte van de bestuurdersstoel
als de jury dan op de passagiers stoel gaat zitten komt het geluid te laag of te hoog op het jurylid af zetten
waardoor het podium geluid niet meer is zoals het hoort te zijn.
nu denken jij en ik geluid is geluid
maar dat heb je verkeert
als je daar meer over wil weten moet je met een meeting bij didi in de auto gaan zitten legt die je alles uit en laat die het horen.
didi je mag me aanvullen want jij hebt er meer verstand van.
groetjes
didi bedoelt: (correct me if i am wrong

dat op het moment dat hij met de auto naar een audio wedstrijd gaat de jury in zijn auto gaat zitten
op beide plaatsen
maar didi stelt de audio af als hij op de bestuurdersstoel zit dus de audio is helemaal afgesteld op de hoogte van de bestuurdersstoel
als de jury dan op de passagiers stoel gaat zitten komt het geluid te laag of te hoog op het jurylid af zetten
waardoor het podium geluid niet meer is zoals het hoort te zijn.
nu denken jij en ik geluid is geluid
maar dat heb je verkeert
als je daar meer over wil weten moet je met een meeting bij didi in de auto gaan zitten legt die je alles uit en laat die het horen.
didi je mag me aanvullen want jij hebt er meer verstand van.
groetjes
Nou , ......
in het kort gezegd ..........
kan ik hier niks op aanvullen.
inderdaad wordt de auto door 2 juryleden tegelijk beoordeeld op de bestuurdersstoel en op de bijrijdersstoel.
maar doordat beide stoelen niet gelijk in hoogte staan krijg ik dus verschil in de hoogte waar de muziek zich afspeelt.
Nu zou je zeggen zet dan de bestuurdersstoel hoger, maar.......
dan is er voor grotere juryleden weer een probleem met de normale rijpositie van de bestuurder.
dus ook dat gaat niet goed komen op de wedstrijden.
Het eerst volgende wat ik nu ga proberen is het aanpassen van mijn Dashbord.
ik ga proberen om de grote bobbel boven het klokkenpaneel lager te maken, hierdoor krijg je dan minder reflecties van het geluid, waardoor dit (podium-indruk)ook kan verbeteren.
zosnel als het donor dashbord-deel binnen is kan ik hieraan gaan beginnen en dan volgen de pics wel vanzelf.
tja, het kost tijd inspanning en creativiteit om op hoger niveau mee te kunnen spelen met de internationale audio-wedstrijden.
en dan zijn er ook nog een alle regeltjes
in het kort gezegd ..........
kan ik hier niks op aanvullen.
inderdaad wordt de auto door 2 juryleden tegelijk beoordeeld op de bestuurdersstoel en op de bijrijdersstoel.
maar doordat beide stoelen niet gelijk in hoogte staan krijg ik dus verschil in de hoogte waar de muziek zich afspeelt.

Nu zou je zeggen zet dan de bestuurdersstoel hoger, maar.......
dan is er voor grotere juryleden weer een probleem met de normale rijpositie van de bestuurder.

dus ook dat gaat niet goed komen op de wedstrijden.

Het eerst volgende wat ik nu ga proberen is het aanpassen van mijn Dashbord.

ik ga proberen om de grote bobbel boven het klokkenpaneel lager te maken, hierdoor krijg je dan minder reflecties van het geluid, waardoor dit (podium-indruk)ook kan verbeteren.
zosnel als het donor dashbord-deel binnen is kan ik hieraan gaan beginnen en dan volgen de pics wel vanzelf.
tja, het kost tijd inspanning en creativiteit om op hoger niveau mee te kunnen spelen met de internationale audio-wedstrijden.
en dan zijn er ook nog een alle regeltjes

dat is inderdaad wel een goede.
en didi dat je niks meer hoeft aan te vullen komt door jezelf :P
groetjes
en didi dat je niks meer hoeft aan te vullen komt door jezelf :P
groetjes
da's inderdaad nog een goed idee,
een Engelse bestuurders-stoel.
daar ga ik eens naar op zoek.

daar ga ik eens naar op zoek.