Koplampen met Angel Eyes voor de phase 2 nergens te vinden

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
Martin
beginner
Contacteer:

Koplampen met Angel Eyes voor de phase 2 nergens te vinden

Bericht door Martin »

Ik zit met het volgende:
Ik ben sinds 1 juni eigenaar van een Clio 3 phase 2 gt.
Eigenlijk is het een daily tot mijn Clio 2 phase 2 project klaar is maar toch wil ik de nieuwe ook een beetje mooier maken.
Verlagingsveren besteld, kleine upgrades interieur besteld, lampjes besteld.... Nu merk ik dat de lichtopbrengst van de koplampen erg slapjes is en bestel op kenteken een set led-koplampen met Angel Eyes en deze passen netjes tot ik de bumper wil monteren...
De phase 2 heeft dus een andere bumperkit en dus andere koplampen. Lampen teruggestuurd en op zoek naar een passende set dacht ik.... Nu ben ik al dagen aan het zoeken maar voor de phase 2 is dus geen enkele set te vinden :???: :cry:
Iemand die mij hiermee kan helpen?
jor74
beginner
Contacteer:

Re: Koplampen met Angel Eyes voor de phase 2 nergens te vinden

Bericht door jor74 »

Ik heb de angels eyes vorig jaar aangeschaft. Ik weet ff niet meer of ik deze hier heb gekocht maar iig passend voor Clio 3 phase 2. Deze zijn ook niet passend voor de Clio 3 phase 3. https://carfantasy.nl/koplampen-renault ... 17667.html
jor74
beginner
Contacteer:

Re: Koplampen met Angel Eyes voor de phase 2 nergens te vinden

Bericht door jor74 »

Volgens mij is de phase 2 GT uitvoering wat betreft de bumpers ook anders. Dus dan fitten de koplampen idd ook niet. Mijn phase 2 Clio 3 is een authentique uitvoering. Dus gewoon de 1.2 16v 75pk. Overigens zijn de koplampen van depo en niet van Dec-light.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 3 Elektronica (vraag & antwoord)”