(Passieve) subwoofer aansluiten? CANBUS schema?
(Passieve) subwoofer aansluiten? CANBUS schema?
Ik krijg binnen korte tijd de beschikking over een Clio V Hybrid Intens RS, maar dan wel met de 'normale' speakerconfiguratie (dus geen Bose-speakers). Ik heb hier nog een passieve Kenwood SW11 subwoofer liggen en het lijkt me logisch om deze aan te sluiten. In principe kan ik dat doen met een aanpassing aan de CANBUS stekker die uit de autoradio komt (door de front-left, front-right, en power.continue draden te splicen). Ik kan echter bar weinig informatie vinden op het internet over de pin-out van deze aansluiting-- er is één Youtube filmpje (over het ontgrendelen van wireless Carplay/Android Auto) waarop te zien is dat het om een 40-pins stekker gaat, maar als ik Google krijg ik alleen maar schema's van een compleet andere aansluiting (drie stekkers onder elkaar in een soort trapezeform). Heeft iemand hier ervaring met het aansluiten van extra speakers (/versterker/subwoofer) op een moderne Clio, of enig idee waar eventueel een compatibel doorluskabel gevonden kan worden?
Re: (Passieve) subwoofer aansluiten? CANBUS schema?
Staat wel een filmpje online van de Captur. Captur is grotendeels gelijk qua interieur (elektronica).