Hallo allemaal, sorry als dit bericht in een ander forum had gemoeten, maar interieur leek me het beste.
Ik heb vanmiddag een Clio3 Diesel uit 2011 van een kennis overgenomen (ik kende de auto al sinds de aanschaf in 2014 haha) en deze persoon heeft ooit de bestuurderstoel omgewisseld naar een andere vanwege rugklachten. Nou heb ik de originele stoel meegekregen en omdat de huidige stoel behoorlijk versleten is zou ik de originele graag weer terug plaatsen. Alleen zij de verkoper dat er dan een aanpassing in de ecu gemaakt moet worden.
Klopt dit? Deze persoon staat er om bekend om onnodige dingen wel te doen en nodige dingen juist niet haha.
Ecu aanpassing nodig voor andere stoel?
- proudborough
- beginner
- Contacteer:
Re: Ecu aanpassing nodig voor andere stoel?
Het kan te maken hebben met eventuele airbags die de orginele stoel wel heeft maar de huidige stoel niet. Zal de auto niet anders door gaan rijden enkel heb je kans dat de airbags het niet doen.
- proudborough
- beginner
- Contacteer:
Re: Ecu aanpassing nodig voor andere stoel?
Ahh okay dankjewel. Dan ga ik de stoel van het weekend lekker over zetten en als hij dan toch al een keer naar de garage moet zal ik daar ook naar vragen.Roadkill schreef: 02 apr 2021 08:07 Het kan te maken hebben met eventuele airbags die de orginele stoel wel heeft maar de huidige stoel niet. Zal de auto niet anders door gaan rijden enkel heb je kans dat de airbags het niet doen.