Voorstellen en een paar vraagjes

Voor alles aan de buitenkant, van frontlip tot achterspoiler
menno29
beginner
Contacteer:

Voorstellen en een paar vraagjes

Bericht door menno29 »

Goedenavond,

Ik zal me allereerst eens voorstellen. Ik ben Menno, 24 jaar uit het mooie Kaatsheuvel (ja, daar net buiten de Efteling zijn ook nog huizen). 1,5 jaar geleden had ik met spoed een auto nodig en heb een Clio 1.4 RN phase 1 gekocht. Wat eigenlijk helemaal geen miskoop bleek te zijn.

Alleen nu het volgende, Zoals er denk ik wel meerdere mensen zijn met roest in de wielkast, heb ik er helaas ook last van.

Bij de aanschaf van mijn Clio 1.4 RN phase 1 was het al begonnen, maar ondanks behandeling is het toch erger geworden in de afgelopen 1,5 jaar.

Afbeelding

Mijn vraag was wat ik hiermee het beste kan doen, en wat hier ongeveer de kosten van zullen zijn.

Verder ben ik van plan om een xenonset in te bouwen, aangezien ik dat persoonlijk een mooiere lichtopbrengst vind hebben. Nu heb ik alleen de originele koplampen er nog in zitten en vroeg me af of het beter zou zijn om een RS koplamp erin te zetten en daarna de xenonset in te bouwen.

Ook heb ik de zwarte plastic bumperdelen er nog op zitten. Ik wilde eigenlijk deze eraf halen en zelf in de goede kleur spuiten. Hiervoor nog enige tips?
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Exterieur (vraag & antwoord)”