goedeavond,
ik heb het volgende probleem:
ik heb op de pc de nieuwe medianav toolbox staan, dit omdat als ik de oude opstart ik de melding krijg dat ik de nieuwe moet installeren alvorens ik kan verder gaan.
dus de nieuwe geïnstalleerd en opgestart, ik krijg nu het tekst scherm met de aanwijzing van stick in de auto en vingerafdruk nemen etc.
als ik nu de stick met vingerafdruk in de pc stop gebeurt er niets, ik kan niet verder in het scherm en er wordt niet doorgestart zeg maar. ik heb het navisync bestand al naar Renault door gestuurd maar daar zien ze niets vreemds, ik heb al een nieuwe stick geprobeerd, opnieuw geformatteerd in fat32 etc..
de toolbox opnieuw geïnstalleerd, nieuwe stick maar nog steeds het zelfde resultaat, ik kan niet verder, dus kan geen nieuwe kaarten plaatsen etc.
heeft iemand ervaring met het terug zetten naar fabrieksinstellingen van de navigatie in de auto?
iemand het zelfde probleem en een mogelijke oplossing?
maandag belt de helpdesk van Renault weer terug maar ik kan dus alleen zeggen dat het nog steeds niet werkt..
als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag.
ik heb medianav evolutie 9.1.3. in de auto
gebruik stickjes van 16gb, dus dat zou het probleem niet kunnen zijn lijkt mij.
ik hoor graag van jullie
Tinuske
medianav evolution probleem
medianav evolution probleem
http://tinuske3.werkaandemuur.nl
clio4 dci90 flamme rouge estate
Re: medianav evolution probleem
update,
systeem terug gezet naar fabrieksinstelling maar de toolbox herkent hem nog steeds niet.
mogelijk ontbreekt op de vingerafdruk een bestand je
wie kan een kijken of en wat er op de vingerafdruk moet staan?
als ik de vingerafdruk op de stick bekijk heb ik een map :navisync met daarin 4 mappen content, license, save, ux 2 bestanden,device_status, decive_checksum en ik heb een bestand synctool_log.txt
wie kan aangeven of ik hierin iets mis en zo ja wat mis ik dan?/
met vriendelijke groet, Tinuske
systeem terug gezet naar fabrieksinstelling maar de toolbox herkent hem nog steeds niet.
mogelijk ontbreekt op de vingerafdruk een bestand je
wie kan een kijken of en wat er op de vingerafdruk moet staan?
als ik de vingerafdruk op de stick bekijk heb ik een map :navisync met daarin 4 mappen content, license, save, ux 2 bestanden,device_status, decive_checksum en ik heb een bestand synctool_log.txt
wie kan aangeven of ik hierin iets mis en zo ja wat mis ik dan?/
met vriendelijke groet, Tinuske
http://tinuske3.werkaandemuur.nl