Cruise Control werkt niet
De snelheidsbegrenzer wel, maar de snelheidsregelaar niet. Ik krijg netjes het groene lampje in mijn display en er staat --/-- km/h in mijn display, maar als ik op het plusje of minnetje op het stuur druk, dan gebeurt er niks. Nu ben ik inmiddels in het Clio II topic wel wat tegengekomen m.b.t. de koppelingssensor, maar gezien dat toch een ander model is, kom ik er niet uit. Ik ben even onder mijn dashboard gedoken en dan zie ik het volgende: er hangt een kabeltje los (oranje+zwarte kabeltjes met geel/grijs uiteinde). De foto is aan de kant van het koppelingspedaal.

Heeft dit ermee te maken? Is het ergens losgeschoten? Zo ja, iemand enig idee waar?
Parkeersensoren achter werken niet
Vraag twee gaat over de parkeersensoren. Ze doen het niet. Ik heb uiteraard al rondgekeken op het forum:
- Nee, ik hoor geen lange pieptoon als ik de koppeling in achteruit zet. Ik hoor dan helemaal niks;
- Nee, het knopje van de parkeersensoren heb ik niet ingedrukt, dus ze zijn ingeschakeld
Iemand enig idee? Of misschien heeft bovenstaande foto met de parkeersensoren te maken?
Hopelijk kunnen jullie helpen. Bedankt alvast!