Slapen in een Clio 5-deurs

Voor alles aan de binnenkant, van bekleding tot pookknop
Plaats reactie
Halminator
beginner
Contacteer:

Slapen in een Clio 5-deurs

Bericht door Halminator »

Beste mensen,

Ik heb een Clio Billabong uit 2003, 5-deurs. Nu heb ik het plan opgevat om ergens volgend jaar met de auto door Skandinavië te rijden, vooral Noorwegen. Hier mag je namelijk overal kamperen. Nu is mijn plan om geen tent mee te nemen want mijn auto is immers een veel betere tent. Ik vraag me alleen af hoe ik een beetje relaxed in de Clio kan slapen..

Ik heb een filmpje van een Schot gevonden die een luchtbed achterin heeft gegooid, maar die heeft een 3-deurs waarbij de voorstoelen dus veel meer kunnen buigen. De passagiersstoel van mijn 5-deurs buigt amper naar voren en dus mis ik sowieso een 40-50 cm in dat opzicht. Hebben jullie enig idee hoe ik zou kunnen slapen in mijn 5-deurs? Het liefst zonder een complete verbouwing of het plaatsen van een 3-deurs passagiersstoel? :laugh: Ik zat nog te denken aan een draaimechanisme voor de passagiersstoel, maar zoiets bestaat volgens mij niet. De passagiersstoel verwijderen gaat ook niet zo makkelijk ivm alle stekkers en dat de stoel van onder de auto losgemaakt moet worden :sop:
Roadkill
forum starter
Contacteer:

Re: Slapen in een Clio 5-deurs

Bericht door Roadkill »

Geen idee wat betrefd hoe te slapen in de Clio, maar er is geen slechtere tent dan een auto; als het koud is buiten, dan is het in de auto vaak nog kouder, is het heet buiten, is het in de auto nog veel heter, of je moet airco hebben en je motor laten draaien s'nachts.....
Halminator
beginner
Contacteer:

Bericht door Halminator »

Nou ja, het weer moet wel een beetje meezitten natuurlijk ;) Ik heb trouwens de voorstoelen zo plat mogelijk gevouwen en dan ligt het nog best prima, zeker als je er een dun matrasje op legt en een tas in de voetenruimte zet.
R27
über forummer
Contacteer:

Bericht door R27 »

Ik heb in mijn studietijd wel eens een nachtje in een Clio II doorgebracht. Niet met vrouwelijk gezelschap overigens. Echt prettig was het niet, maar een paar uurtjes slaap pak je altijd.
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
martll
forum member
Contacteer:

Bericht door martll »

Misschien geeft dit wat inspiratie, echter een tentje neerzetten is net zoveel moeite denk.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Interieur (vraag & antwoord)”