Hi allemaal,
Hebben jullie hier misschien een oplossing voor? Irriteerd me mateloos... kan ik erachter komen??
Gr
Boordcomputertje
Boordcomputertje
- Bijlagen
-
- 73AC7638-63FA-4848-AAB0-D89DF651C8F9.jpeg (2.02 MiB) 4671 keer bekeken
-
- 028366DA-CD53-4292-BF4D-DC5C66270275.jpeg (1.56 MiB) 4671 keer bekeken
Re: Boordcomputertje
Uitgebrand lampje achter je display, Jup!
Om het te vernieuwen moet de bovenkant van je dashboard eraf. Dat is ff wat werk, maar daarna kan je zo bij die displayunit.
Uit mijn hoofd:
Om het te vernieuwen moet de bovenkant van je dashboard eraf. Dat is ff wat werk, maar daarna kan je zo bij die displayunit.
Uit mijn hoofd:
- Deurrubbers lostrekken zodat je de plastic kappen van de A-stijlen kunt verwijderen.
- Lange en korte sierstrip lostrekken.
- Schroeven achter de strips lossen.
- Stuur in onderste stand zetten. Er zitten namelijk nog 2 schroeven verscholen achter het bovenste kapje van het stuurhuis.
- Drie schroeven onderaan de voorruit lossen (oppassen dat ze niet in het ventilatierooster vallen)
- 2 plastic plugjes aan de zijkant van het dashboard lossen
- De hele bovenkant moet je nu in z'n geheel naar je toe kunnen trekken en uit de auto kunnen halen.

2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
Hey mox. Thanks. Maar ik bedoelde het schermpje. Als je goed kijkt zie je dat hij naar achter is gevallen. Het lampje doet het. Maar het schermpje is niet meer vast geklikt.mox schreef:Uitgebrand lampje achter je display, Jup!
Uit mijn hoofd:Pas op dat je je mooie leren stuur niet beschadigt als je met het dashboard ertegenaan komt
- Deurrubbers lostrekken zodat je de plastic kappen van de A-stijlen kunt verwijderen.
- Lange en korte sierstrip lostrekken.
- Schroeven achter de strips lossen.
- Stuur in onderste stand zetten. Er zitten namelijk nog 2 schroeven verscholen achter het bovenste kapje van het stuurhuis.
- Drie schroeven onderaan de voorruit lossen (oppassen dat ze niet in het ventilatierooster vallen)
- 2 plastic plugjes aan de zijkant van het dashboard lossen
- De hele bovenkant moet je nu in z'n geheel naar je toe kunnen trekken en uit de auto kunnen halen.
Gr
Oh, dat was me niet opgevallen. Naja, oplossing blijft hetzelfde. Dashboard moet eraf... 

2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus