Weet iemand hier nog een betrouwbare manier om een camera op de Medianav te activeren?
Menaco wil ik liever niet kopen speciaal hiervoor.
De benodigde kabels heb ik allemaal in huis.
Op internet vind je wel wat, maar ook waarschuwingen dat je bij sommige software versies de hele Medianav zo kan verpesten dat hij het nooit meer doet
Camera activeren?
Re: Camera activeren?
Volgens mij kan je hiervoor MediaNavPlus gebruiken (gratis). Daarna kan je gratis een "extended mode" code aanvragen. Dan worden er wat extra functies ontgrendeld. Hierin zit dan ook de tool MiCom Manager waarmee je het aan kunt zetten.
Heey Jeroen,jeroen33 schreef:Weet iemand hier nog een betrouwbare manier om een camera op de Medianav te activeren?
Menaco wil ik liever niet kopen speciaal hiervoor.
De benodigde kabels heb ik allemaal in huis.
Op internet vind je wel wat, maar ook waarschuwingen dat je bij sommige software versies de hele Medianav zo kan verpesten dat hij het nooit meer doet
Zelf draai ik MediaNav Plus weet even niet of het ook de camera kan doen waarschijnlijk wel mocht je hulp nodig hebben prive bericht mij dan even.
Ik heb ook Plus. Sinds deze week de standaard versie van 4.1 Daar zit in ieder geval geen optie in daarvoor.
Misschien in de extended versie wel, maar daar heb ik mij nog niet in verdiept.
Zal dit weekend eerst eens kijken of het überhaupt te doen lijkt om de camera in te bouwen in de klep van een Estate.
Heb wel dit handige kabeltje al klaar liggen

Misschien in de extended versie wel, maar daar heb ik mij nog niet in verdiept.
Zal dit weekend eerst eens kijken of het überhaupt te doen lijkt om de camera in te bouwen in de klep van een Estate.
Heb wel dit handige kabeltje al klaar liggen

Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI