Hey iedereen,
Ik heb een andere Clio op het oog (1.6 uit 2005), alleen hiervan is de stoel gescheurd. En het is bijna net zo duur om te repareren als een heel ander interieur (alleen de stoelen) te kopen. Nu had ik een RS set op het oog, van een Clio Phase 1. Past dit zonder al te veel gekut in een Phase 2?
Hoop dat iemand het weet!
Groetjes
Phase 1 interieur in een Phase 2
Re: Phase 1 interieur in een Phase 2
zoals je in mn topic kan zien is zelf repareren ook een mogelijkheidrestless schreef:Hey iedereen,
Ik heb een andere Clio op het oog (1.6 uit 2005), alleen hiervan is de stoel gescheurd. En het is bijna net zo duur om te repareren als een heel ander interieur (alleen de stoelen) te kopen. Nu had ik een RS set op het oog, van een Clio Phase 1. Past dit zonder al te veel gekut in een Phase 2?
Hoop dat iemand het weet!
Groetjes

Clio 2 Ph1 8V 2001
Dat heeft iemand al geprobeerd, en nu zit er veel te veel kussen in. Dus denk dat ik een ander interieur koop een keertje.
Ik zie in jou Topic alleen dat je een Phase 1 RS in een Phase 1 niet RS hebt gezet, niet in een Phase 2 toch?
Ik zie in jou Topic alleen dat je een Phase 1 RS in een Phase 1 niet RS hebt gezet, niet in een Phase 2 toch?
Hallo een vraag heeft iemand enig idee hoe ik de bedrading kan oplossen van mijn phase 2? Heb een phase 1 rs interieur gekocht maar heb zelf een fase 2 nu zag ik dat de stekkes niet overheen kwamen wat kan ik het beste doen?