Medianav PLUS 2.2 lite de-installeren

Plaats hier alles wat met MediaNav te maken heeft
Plaats reactie
Estatefan
beginner
Contacteer:

Medianav PLUS 2.2 lite de-installeren

Bericht door Estatefan »

Dag,

Ik wil graag de Medianav PLUS 2.2 lite verwijderen op mn Medianav Standard met versie 4.0.6.
Tijdens installatie wordt er aan t eind geen nng_plus map aangemaakt (zoals in instructie wordt aangegeven) op mijn usb, waardoor ik geen 'rescue pen drive' heb om de uninstall te voltooien.

Ik hoop op tips & trucs en alvast bedankt!

PS: ik kan door de installatie de KAART en NAVI niet meer gebruiken, vandaar de wens tot de-installde-install
vnc95
forum starter
Contacteer:

Re: Medianav PLUS 2.2 lite de-installeren

Bericht door vnc95 »

VOlgens mij kun je via de MediaNav toolbox van renault doe hele boel resetten.
jeroen33
über forummer
Contacteer:

Bericht door jeroen33 »

Ik had ook problemen met de eerste installatie van Plus. Via de Renault site kun je ergens de standaard Medianav software downloaden.
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
Estatefan
beginner
Contacteer:

Bericht door Estatefan »

Bedankt voor de heads up!

Ik had op de Renault site een recovery 4.0.5 gevonden (de standaard MediaNav software vooralsnog niet) . Ik zal het met de recovery proberen.
Overigens lukt het mij niet om een fingerprint te verkrijgen, aangezien ik niet op ACCEPTEREN kan drukken bij NAVI. Dus bij toolbox ben ik bang ook niet verder te kunnen. Misschien in het ergste geval terug naar fabrieksinstellingen?

Mochten jullie meer weten, let me know en bedankt tot zover!
vnc95
forum starter
Contacteer:

Bericht door vnc95 »

Estatefan schreef:Bedankt voor de heads up!

Ik had op de Renault site een recovery 4.0.5 gevonden (de standaard MediaNav software vooralsnog niet) . Ik zal het met de recovery proberen.
Overigens lukt het mij niet om een fingerprint te verkrijgen, aangezien ik niet op ACCEPTEREN kan drukken bij NAVI. Dus bij toolbox ben ik bang ook niet verder te kunnen. Misschien in het ergste geval terug naar fabrieksinstellingen?

Mochten jullie meer weten, let me know en bedankt tot zover!
Nog gelukt?
jeroen33
über forummer
Contacteer:

Bericht door jeroen33 »

Die recovery zorgt er wel voor dat de standaard software er weer op komt.
Bij mij deed de NAVI het daarna overigens niet. Na een downgrade naar 4.03 werkte alles pas weer.
Hoop voor je dat het bij jou soepeler loopt
Estatefan
beginner
Contacteer:

Bericht door Estatefan »

Dag reageerders,

Bedankt voor jullie reply's! Ik heb in ieder geval zojuist 'teruggeschroefd' naar Medianav PLUS v2.0 lite. De opties KAART en NAVI zijn gelukkig weer beschikbaar!
Ik weet nog niet zo goed wat ik hier van vind :grin: Het is namelijk ook in het Italiaans (ik heb nog geen optie gevonden om het naar NEDERLANDS of ENGELS te wisselen) en ik twijfel over de meerwaarde.
Misschien ook weer terug naar 4.0.3 of 4.0.5. Ik kijk het nog ff aan...

:thanks:
vnc95
forum starter
Contacteer:

Bericht door vnc95 »

Estatefan schreef:Dag reageerders,

Bedankt voor jullie reply's! Ik heb in ieder geval zojuist 'teruggeschroefd' naar Medianav PLUS v2.0 lite. De opties KAART en NAVI zijn gelukkig weer beschikbaar!
Ik weet nog niet zo goed wat ik hier van vind :grin: Het is namelijk ook in het Italiaans (ik heb nog geen optie gevonden om het naar NEDERLANDS of ENGELS te wisselen) en ik twijfel over de meerwaarde.
Misschien ook weer terug naar 4.0.3 of 4.0.5. Ik kijk het nog ff aan...

:thanks:
Beste Estatefan,

Je dient eerst 2.0 te installeren en daarna 2.2 als update.
Tevens kan je via het instellingen menu kies je Lingua en dan engels. dat zou moeten werken in 2.2
Daarna kan je eventueel de handleiding volgen om de kaarten te updaten.

Succes!
Estatefan
beginner
Contacteer:

Bericht door Estatefan »

Dag vnc95,

Dan ben ik daar waarschijnlijk al de mist in gegaan door direct al 2.2 er op te jassen :dozey:
Ik zal de 2.2 tzt weer proberen er op te krijgen. Voor nu ben ik allang blij dat KAART en NAVI het weer doen :driving:

TenX! :thumbsup:
RoytjeP
forum starter
Contacteer:

Bericht door RoytjeP »

Waarom zo een oude versie? Ik zou eerst MediaNav v4.0.6. installeren (origineel). Daarna kan direct MediaNavPlus v4.0 eroverheen. Die is alweer eventjes uit. Er is ook een 4.1 versie, die is inmiddels een 2 weken uit.
Je hebt tevens dan meteen een Nederlandse vertaling erbij.
Estatefan
beginner
Contacteer:

Bericht door Estatefan »

RoytjeP schreef:Waarom zo een oude versie? Ik zou eerst MediaNav v4.0.6. installeren (origineel). Daarna kan direct MediaNavPlus v4.0 eroverheen. Die is alweer eventjes uit. Er is ook een 4.1 versie, die is inmiddels een 2 weken uit.
Je hebt tevens dan meteen een Nederlandse vertaling erbij.
Dag Roy,

TenX voor je bericht! Ik merk al dat er legio mogelijkheden zijn. Zelf ben ik een beginner op gebied van MediaNAV (heb de auto 2 weekjes) en zit in experimenteerfase naar de verschillende opties.
jeroen33
über forummer
Contacteer:

Bericht door jeroen33 »

Medianav Plus heb ik er ook op staan. Niet voor de extra functies als video kijken of de spelletjes. Uitsluitend om de kaarten eenvoudig te updaten. Dat werkt prima. Het probleem van de Italiaanse taal (Engels kun je ook kiezen, in de nieuwste geloof ik ook NL) speelt dan ook niet zo omdat alleen het extra menu in die taal is. Dat menu gebruik ik uitsluitend voor het updaten. De navigatie zelf blijft gewoon Nederlands werken
Plaats reactie

Terug naar “MediaNav”