Hallo,
De interieurventilator/aanjager van mijn auto gaat steeds naar de maan, volgens de garage is de oorzaak dat de stekker van de ventilator steeds losgaat of aanbrandt.
Ondanks dat ik goed wordt geholpen wil ik dit nu zelf kunnen doen. De monteur heeft me verteld dat je bij dit stekkertje kan als je het dashboardkastje demonteert, echter kan ik 'm niet vinden. Heeft iemand nog wat extra aanwijzingen? Moet ik onder het dashboard zoeken of meer richting het bedieningspaneel waar ook de bediening voor de kachel e.d. zit?
Wat zijn de kleur van de kabels die aan dit stekkertje hangen?
n.b.: het gaat om een Clio MK3 Phase I
Locatie stekker van aanjager
-
- forum starter
- Contacteer:
Re: Locatie stekker van aanjager
Staat beschreven in het handboek:
Wil je het hele handboek? Voor € 7,50 krijg je een Clubpas die 3 jaar geldig is en kan je van alles downloaden: https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 82&t=15339
En de pas heeft nog meer voordelen
Wil je het hele handboek? Voor € 7,50 krijg je een Clubpas die 3 jaar geldig is en kan je van alles downloaden: https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 82&t=15339
En de pas heeft nog meer voordelen
-
- forum starter
- Contacteer:
Kijk een zinnig antwoord en een verkoopstrategie verpakt in één bericht ;-).
Ik weet inmiddels waar hij zit, ik ben even langs de garage gereden met het dashboardkastje eruit. Ik had het goeie stekkertje dus toch al vast gehad. De monteur heeft er even aangefriemeld, hij heeft het een paar uurtjes gedaan. Ik ga eens nadenken over een definitieve oplossing.
Dan ga ik me nu zorgen maken over iets anders, want hij loopt nu opeens op drie cilinders.
Ik weet inmiddels waar hij zit, ik ben even langs de garage gereden met het dashboardkastje eruit. Ik had het goeie stekkertje dus toch al vast gehad. De monteur heeft er even aangefriemeld, hij heeft het een paar uurtjes gedaan. Ik ga eens nadenken over een definitieve oplossing.
Dan ga ik me nu zorgen maken over iets anders, want hij loopt nu opeens op drie cilinders.
-
- forum starter
- Contacteer:
Dat is ook opgelost, het was de bougie + bobine. Ik had zelf al een bobine vervangen, maar ik had geen passende bougiesleutel, ik had zonder die sleutel ook geen zin meer om alle vier de bobines te proberen... Uiteindeliijk is het voor weinig in mijn garage opgelost.
-
- forum starter
- Contacteer:
Even terugkomend op de aanjager: hij doet het weer niet. Ik heb de stekker erafgeknipt en ik heb de draadjes vastgesoldeerd in de aanjager/fan. Dit is een tijdje (2 maanden of minder) goed gegaan, maar nu doet het ding het sinds een week of 2 niet meer, ook niet af en toe.
Iemand nog ideeën?
Iemand nog ideeën?