Speciaal voor de straks volgende vraag mij aangemeld, dus ik hoop dat er medelij met mij is ;-)
Wat is er an de hand:
Mijn vriendin en haar moeder zijn op vakantie in Frankrijk ergens in een achteraf dorpje bij familie.
Helaas had de Clio(2011) van haar moeder onderweg al kuren(motor te warm). De nodige voorzorgsmaatregelen getroffen en alsnog op plats van bestemming gekomen
In het dorpje.
Helaas bleek na controle van een familielid en een garage dat er 'iets' met de ventilator was.
Om een korte discussie daar over te houden: de moeder heeft er voor gekozen om toch dit weekend naar huis te rijden omdat de auto pas volgende week gemaakt kon worden. Nee geen ANWB oid.
Nu dacht ik dit op te lossen door een draadje via de accu te leiden.
Ik ken zelf de auto niet, maar mijn vriendin gaf aan dat er moeilijk bij is te komen.
Mijn vraag is: kan iemand mij uitleggen of er wel op een 'eenvoudige' manier dit op is te lossen/na te zien? (Wellicht dmv fotoos die ik dan weer door kan sturen?
Zoals aangegeven dmv een tijdelijk spanningsdraadje ergens naar toe te geleiden oid zou mooi zijn.
Mij is ook niet bekend of de fan kaduuk is, maar via bovenstaande is dit wellicht te testen.
Alvast dank voor de geboden hulp

Ter verduidelijking: ik zit in Nederland dus via appjes probeer ik dan daar te helpen :-)