megane velgen onder een clio
megane velgen onder een clio
Ik heb 17 inch velgen onder mijn clio (1999)liggen nu wil 17 inch velgen van een megane (1999) eronder leggen. Past dit zomaar.
Re: megane velgen onder een clio
Dat lijkt van wel, zie de volgende pagina: http://www.steekmaat.nl/auto/Renault/Me ... 2002).html
(Als je verder naar onderen kijkt, staat er 'Renault Clio 36 60.1 1998-2005'.
Steek, naaf, ET en montagevorm zijn gelijk.
(Als je verder naar onderen kijkt, staat er 'Renault Clio 36 60.1 1998-2005'.
Steek, naaf, ET en montagevorm zijn gelijk.
Groeten,
Eric
Clio 2 Phase 2 | 1.2 Expression 'Community' - Gris Boréal
Eric
Clio 2 Phase 2 | 1.2 Expression 'Community' - Gris Boréal
Ik rij al een paar jaar op de Saros velgen van Meg Cabrio. Gaat prima 

Ben er mee bezig het gekke is dat de voor velg wel past en de achterste niet op de clio krijg ik er niet opgedrukt. Op de megane passen ze wel.
Past dat uitstekende deel van je trommelrem dus niet in het gat van de velg? Scheelt het veel of is het maar een fractie?
Het luistert best nauw. Ik heb ooit 4 lichtmetalen velgen met stoeprandschade op laten knappen en opnieuw laten poedercoaten. Daarna pasten ze ook niet meer, want de poedercoating was te dik. Even een halfronde vijl door het gat in de velg halen deed wonderen.
Het luistert best nauw. Ik heb ooit 4 lichtmetalen velgen met stoeprandschade op laten knappen en opnieuw laten poedercoaten. Daarna pasten ze ook niet meer, want de poedercoating was te dik. Even een halfronde vijl door het gat in de velg halen deed wonderen.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
Opnieuw geprobeerd en opeens passen ze wel, dus gelukkig opgelost.