MENAVRUS VERWIJDEREN:
Voor degenen die menavrus op een correcte wijze verwijderd willen hebben (zonder sporen achter te laten) van hun Medianav, is hier de te volgen procedure aanbevolen:
Dit alles is hier besproken op een frans forum: http://www.msieurlolo.fr/forum/index.ph ... #msg196539
1 - start de medianav onder menavrus.
2 - De volgende mappen verwijderen met totalcommander:
-In de opslagdisk genaamd Card:
* CorePlayer
* menavrus
* Speler
- In de opslagdisk genaamd Card\System:
* agent.dll
* LOADER.dll
* menavrus.lic
* menavrusOnoff.cfg
3 - de medianav uitschakelen.
4 - Een "officiële" update uitvoeren
* Renault 4.0.3 upgrade.lgu en de upgrade_root.lgu
https://Mega.co.nz/#F!ikUz3YyS!c9zEqQkX1OpskABoG3g7uA
5 - Test de gps:
Als het niet goed werkt, gebruik je het bestand hieronder:
Doe de update met de navigation_restore_fat32.lgu van de menavrus website.
https://Mega.co.nz/#F!jw80mBYI!hr6GdCjyrYUIISiEcq6tlg
Uiteraard is alles op eigen risico, maar ik kan jullie wel vertellen dat ik deze procedure een aantal maanden geleden met succes heb uitgevoerd, nadat er wat was fout gegaan met het installeren van een nieuw thema van menavrus.
Je kan ook de Renault 4.0.3 upgrade.lgu en daarna de upgrade_root.lgu direct over menavrus
Installeren, maar dan blijven er nog wel een aantal menavrus-bestanden op het systeem staan.
Meneer Renault zal dit niet accepteren als er problemen zijn met je Medianav (garantie kwestie).
Tip: Download alvast de benodigde bestanden mocht je ze ooit in de toekomst nodig hebben.
Weet namelijk niet hoelang ze op het web nog beschikbaar blijven.
Menavrus verwijderen.
Menavrus verwijderen.
Laatst gewijzigd door Arjan op 28 sep 2014 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Linkjes gerepareerd
Reden: Linkjes gerepareerd
Re: Menavrus verwijderen.
Sorry jongens, maar de hyperlinks werken niet volledig.
Oplossing: Kopieer de hyperlink naar je internetbrowser.
Oplossing: Kopieer de hyperlink naar je internetbrowser.
Ik heb de linkjes gerepareerd. Er staan uitroeptekens in. Waarschijnlijk heeft je browser het dus als leestekens gezien en er een spatie achter gezet. Dat (de spaties) was de reden waarom ze niet werkten 

Bedankt voor je oplettendheid en de aanpassing Arjan. Trouwens iemand enig idee of menavrus nog terug komt op het web ?
hallo moet ik dan ook de extra maps die ik aan origineel nav heb toegevoegd ook verwijderen ?
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Maar als je de navigatie naar een nieuwere versie heb over gezet wat makkelijk met menavrus gaat, dan is die toch overschreven, bij voorbeeld versie 2013Q1 naar 2014Q1.
Dan gaat dat toch niet meer werken vermoed ik en moet je eigenlijk wel weer de versie 2013Q1 er op kunnen zetten, als je die nog zou hebben.
De versie is maar als voorbeeld bedoeld..
PS het werkt nog steeds super, moet alleen wel weer eens gaan kijken of via een site weer een update kan pakken, menavrus hoeft wat mij betreft niet ge-update te worden als het maar blijf werken..
Dan gaat dat toch niet meer werken vermoed ik en moet je eigenlijk wel weer de versie 2013Q1 er op kunnen zetten, als je die nog zou hebben.
De versie is maar als voorbeeld bedoeld..
PS het werkt nog steeds super, moet alleen wel weer eens gaan kijken of via een site weer een update kan pakken, menavrus hoeft wat mij betreft niet ge-update te worden als het maar blijf werken..
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
...................................Jos Goodje.................................