Ik heb sinds een paar maanden een clio IV met medianav nu moet ik voor mijn werk redelijk wat telefoneren in de wagen. als ik echter op de autosnelweg(+-120km/h) rijd en het bluetooth volume staat op 31 kan ik amper de persoon aan de andere kant verstaan ook al staat het volume op mijn telefoon(htc desire 500) op het maximum.
Het afspelen van audio op mijn gsm(zowel mp3 als youtube) verloopt wel op normaal volume.
is dit een gekend probleem en is er hiervoor eventueel een simpele oplossing?
mvg
Stijn
bluetooth volume
- s_jansen66
- forum starter
- Contacteer:
Re: bluetooth volume
Hallo Stein,
Ik heb datzelfde probleem. Het is dus niet alleen jouw auto.
Simon
Ik heb datzelfde probleem. Het is dus niet alleen jouw auto.
Simon
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Is bekend, sinds dag 1 dat medianav bestaat
Af en toe moet je zelfs volume op max plaatsen om iemand te verstaan.

Af en toe moet je zelfs volume op max plaatsen om iemand te verstaan.
In bezit sinds 19-11-2016: Clio IV phase2 Intens GT-line Blue Iron
Ik begrijp dat dit over de verstaanbaarheid van de beller gaat, maar weet iemand ook hoe het andersom is? Dus hoe goed ben je zelf te verstaan voor de andere partij?
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Ik heb dat probleem totaal niet moet hem wel altijd hoger zetten met de stuur bediening maar werk gewoon goed.
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
...................................Jos Goodje.................................
tip van flip. Had dezelfde probleem
Kijk in je telefoon , ga naar geluid instellingen. Je kan je bluatooth uitgaande volume signaal hoger zetten en/of volume van je gesprek hoger zetten. (tijdens dat je gesprek voert) zet ze beiden op max.
Ik moest medianav eerst op vol. 31 zetten om wat te horen, nu dat ik mijn telefooninstellingen heb gewijzigd is het zelf goed te verstaan bij vol. 21
Kijk in je telefoon , ga naar geluid instellingen. Je kan je bluatooth uitgaande volume signaal hoger zetten en/of volume van je gesprek hoger zetten. (tijdens dat je gesprek voert) zet ze beiden op max.
Ik moest medianav eerst op vol. 31 zetten om wat te horen, nu dat ik mijn telefooninstellingen heb gewijzigd is het zelf goed te verstaan bij vol. 21