hallo
mijn MEGUIARS NXT GENERATION CAR WASH is op! hele grote ramp.. maar lang leven online shops..
hebben jullie andere shampoo's of zeggen jullie gewoon bij hetzelfde blijven..
ik ben eigenlijk opzoek na een shampoo met een soort extra laagje over de auto, of kom ik dan toch snel bij waxen en kleien uit??
(wat ik zelf ook altijd doe)
wat gebruiken jullie?
oppelepop......
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Re: oppelepop......
Ik heb deze shampoo ook .Maar doe mijn auto nu niet meer thuis want ik krijg na het wassen steeds witte vlekken van het water dat ik gebruik.Ik denk dat er teveel kalk in het water zit. ik ga nu naar een carwash waar ik hem zelf eerst afspuit met warm water en zeep dan een laagje schuim erop ,afspuiten en dan met een emmertje met zeep erover en een spons met lange haren .Dan afspuiten met osmose water(ontkalk water zelfs als je hem dan niet droog maakt krijg je geen vlekken op de lak). en klaar is kees.http://www.hallobox.be/kies-je-stad/bil ... tal-crijns
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Ik zeg forum.carclean.nl!
Alle detailing info die je nodig hebt.
Ik was in de washbox met Born to Be mild van dodo juice (zeer zuinig), voorheen met dezelfde shampoo als jij.
Waxen en sealant zijn er in vele soorten, prijzen, etc.
Dus werk je door al het leesvoer op het carclean forum en je weet een hoop meer.
Er zijn diverse sticky's met basic info voor beginners, hier heb ik ook veel aan gehad!
Alle detailing info die je nodig hebt.
Ik was in de washbox met Born to Be mild van dodo juice (zeer zuinig), voorheen met dezelfde shampoo als jij.
Waxen en sealant zijn er in vele soorten, prijzen, etc.
Dus werk je door al het leesvoer op het carclean forum en je weet een hoop meer.
Er zijn diverse sticky's met basic info voor beginners, hier heb ik ook veel aan gehad!
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
je kan poorboys super slick & wax nemen (zit een klein beetje wax in) moet je na het wassen wel goed drogen (in wezen wax opwrijven)
dopestuff schreef:je kan poorboys super slick & wax nemen (zit een klein beetje wax in) moet je na het wassen wel goed drogen (in wezen wax opwrijven)

Ik heb zelf PB Super Slick & Suds, die werkt ook perfect. Zorg wel dat je een klein beetje gebruikt, anders tast het je waxlaag aan.
- bart0ving
- über forummer
- Contacteer:
Ik gebruik verschillende shampoos, het ligt er maar net aan waar ik zin in heb
Gyeon Bathe+ schijnt een hele goede toevoeging te hebben als het om bescherming gaat!!
http://www.polishedbliss.co.uk/acatalog ... -cat3.html
(ook te verkrijgen bij Carclean.nl

Gyeon Bathe+ schijnt een hele goede toevoeging te hebben als het om bescherming gaat!!
http://www.polishedbliss.co.uk/acatalog ... -cat3.html
(ook te verkrijgen bij Carclean.nl