cover art mp3

Plaats hier alles wat met MediaNav te maken heeft
Plaats reactie
4BYE

cover art mp3

Bericht door 4BYE »

Hallo, wij zijn sinds kort de trotse bezitters van een Clio met MediaNav. Ik heb alleen een probleem met de zgn. cover art. In mijn mp3 bestanden zit als het goed is al een album afbeelding van 300x300 pixels in jpg verwerkt. Ook heb ik een folder met mp3's en een folder.jpg geprobeerd. Ik krijg echter niets te zien van de afbeelding als er muziek uit die folder wordt afgespeeld. Ligt dit aan mij of moet ik andere bestanden aanmaken of hernoemen?

Klopt het dat mijn scherm hooguit 3 albums (regels) tegelijkertijd laat zien?

Met vriendelijke groet,

Theo
Ping

Re: cover art mp3

Bericht door Ping »

Volgens mij moet de afbeelding 500x500 zijn (dat doe ik in ieder geval altijd) en deze moet in de ID3Tag van het mp3tje zitten. Ik gebruik zelf het programma MP3Tag om de afbeeldingen toe te voegen. Het is wel zo dat sommige afbeeldingen soms niet zichtbaar zijn terwijl ik het altijd op dezelfde manier doe :chinrub:

Wat bedoel je met 3 album regels? In de lijstweergave? Dat klopt, je moet inderdaad even met het pijltje naar beneden of naar boven scrollen.
Minpuntje vind ik trouwens ook dat als je een nummer afspeelt van de lijst en daarna een map teruggaat dat je meteen weer boven aan de lijst staat.
4BYE

Re: cover art mp3

Bericht door 4BYE »

Hartelijk dank voor je antwoord. Ik heb altijd 300x300 folder.jpg bestanden, die ook worden toegevoegd aan de track. Dus blijkbaar gaat het bij jullie ook niet altijd goed? Begrijp niet goed waarom het scherm niet optimaler wordt gebruikt, maar daar moeten we dan maar mee leven.

Hartelijk dank,

Theo
Plaats reactie

Terug naar “MediaNav”