Hey Allemaal,
Ik wil mijn audio in mijn Clio verbeteren, nu heb ik al mijn speakers vervangen voor Alpine speakers.
Nu zag ik een cabasse radio te koop staan. die heeft meer vermogen als ik het goed zeg.
Is deze 1 op 1 om te wisselen of moet er bv nog een externe versterker weg gebouwd worden.
Dat ben ik namelijk wel eens bij anderen auto's van mij tegengekomen.
Ik hoor het graag van jullie
Radio Cabasse
-
- beginner
- Contacteer:
Radio Cabasse
Groet Benjamin
Twingo II phase II 1.2 16V Dynamique
Re: Radio Cabasse
Ik heb ook een cabasse radio in mijn clio gedaan. Het is gewoon 1 op 1 te verwisselen zoals je zegt. Je moet alleen oppassen dat als je nu bijvoorbeeld een tuner list hebt dat je dan wel een cabasse tuner list koopt.
En dan is er nog dat de verlichting van de radio wit kan zijn. Bij mij is alles oranje en wilde geen witte radio dus heb ik het frontje verwisseld met de oude radio. Er staat dan nu wel geen cabasse op maar hij past wel bij de rest v/h interieur.
Edit: en het is een erg goede upgrade! Ik merkte gelijk het verschil met de standaard radio.
En dan is er nog dat de verlichting van de radio wit kan zijn. Bij mij is alles oranje en wilde geen witte radio dus heb ik het frontje verwisseld met de oude radio. Er staat dan nu wel geen cabasse op maar hij past wel bij de rest v/h interieur.
Edit: en het is een erg goede upgrade! Ik merkte gelijk het verschil met de standaard radio.
-
- beginner
- Contacteer:
Bedankt voor je reactie, de verkoper zei dat de radio uit een clio 2 initiale komt dus ga ervan uit dat de verlichting oranje is.
Ik vraag het voor de zekerheid wel even na en anders idd het front wisselen.
Ik vraag het voor de zekerheid wel even na en anders idd het front wisselen.
Groet Benjamin
Ik heb de radio upgrade (van standaard naar Cabasse) inmiddels ook gedaan, bij de standaard speakers is zelfs al een verschil te horen. Volgende stap worden nu de Alpine speakers.