Medianav kaart NIET up to date

Plaats hier alles wat met MediaNav te maken heeft
Plaats reactie
Quirico
forum member
Contacteer:

Medianav kaart NIET up to date

Bericht door Quirico »

Zoals jullie (denk ik) ben ik in het bezit van de meest recente kaart update van naviextras.com (bedrijf dat achter de medianav zit)..-update uitgevoerd met de toolbox van Renault.

Echter; neem bijvoorbeeld de A2 bij Utrecht, op de snelweg geeft de navigatie aan dat je een rotonde moet nemen, terwijl je dus op de snelweg bent...
- Vandaag reed ik tussen Lelystad en Dronten, een weg dat er al jaren ligt...volgens de navigatie reed ik midden in het weiland en moest ik allerlei sloten ontwijken.

Koop je een auto van 2013, maar met wegenkaart van 10-20 jaar terug?

Renault NL heb ik een bericht gestuurd, maar misschien zijn er meer forum leden die dit hebben?.
In bezit sinds 19-11-2016: Clio IV phase2 Intens GT-line Blue Iron
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Re: Medianav kaart NIET up to date

Bericht door klmklmklmklm »

Vind dit ook zeer schandalig zijn er oplossingen voor,heeft medianav beter kaarten?
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
CLIO 2013

Bericht door CLIO 2013 »

Ik heb mijn CLIO 4 sinds 6 juli in mijn bezit, de versie van het systeem dat ik nu heb is 2.0.9.
Mijn vraag is wat is nu het meest resente systeem.
Groetjes BEN
Laatst gewijzigd door Vinnie op 11 jul 2013 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote niet nodig, zie forumregels.
Bert O.

Bericht door Bert O. »

Laatste update die de meesten hier hebben is, denk ik, de 2.1.0. Nog verre van bug-vrij, maar goed... het werkt... Je *kan* al naar je gps-kaart kijken en bellen tegelijk bijvoorbeeld.

Die kaarten zelf zijn van tweede kwartaal 2012 geloof ik. Ik kreeg mijn Clio een maand geleden (eind 2de kwartaal 2013 dus) en moest zelf nog de update doen naar kaarten van een jaar oud... Ik vind het triest...
Quirico
forum member
Contacteer:

Bericht door Quirico »

Inmiddels bericht gekregen van Renault Nederland;

Autowegen zijn altijd onderhevig aan vele veranderingen. We doen onze uiterste best om deze veranderingen bij te benen en updaten medianav daarom één keer per kwartaal (4x per jaar). De eerste update die je uitvoert is gratis binnen de eerste 90 dagen.

Hartelijke groet, Renault Nederland

-
Dan vraag ik me af, als zij dit beweren en de recente kaarten van 2e kwartaal 2012 zijn, dan lopen OF zij achter OF zij verzinnen dit nu.

Verder....de 90 dagen zijn voorbij, dus nu zit ik vast aan extra kaarten kopen?.
Ook even gekeken naar de europese kaarten, deze staan op Q4. Waarschijnlijk zijn deze wel bij de tijd?.

Vanwege het niet kunnen vinden van onder andere mijn Eigen adres (bouwjaar 2007) ga ik hier toch achter aan en vanmiddag al een gesprek met de dealer ingepland.
Quirico
forum member
Contacteer:

Bericht door Quirico »

Beste mensen,

Sinds vanmiddag (tijdens mijn bezoek bij Renault) is een nieuwe update beschikbaar gesteld. Dit verhelpt veel voorkomende problemen EN de kaarten zijn actueler.
Wat bleek? Kaartupdate Q2 werd niet geactiveerd in het systeem, ondanks dat de Q2 als meest recente stond gekenmerkt.

Het loont dus om versie 3.0.5 te installeren.
Verder, is kaartupdate Q4 2012 te koop beschikbaar....hier wacht ik nog mee...
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Quirico schreef:Inmiddels bericht gekregen van Renault Nederland;

Autowegen zijn altijd onderhevig aan vele veranderingen. We doen onze uiterste best om deze veranderingen bij te benen en updaten medianav daarom één keer per kwartaal (4x per jaar). De eerste update die je uitvoert is gratis binnen de eerste 90 dagen.

Beetje raar dat je dan op 30-06-2013 kaarten koop van 2012Q4, had dan 2013Q1 of 2 moeten zijn!!!!!!! :smash:
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

goodje schreef:
Quirico schreef:Inmiddels bericht gekregen van Renault Nederland;

Beetje raar dat je dan op 30-06-2013 kaarten koop van 2012Q4, had dan 2013Q1 of 2 moeten zijn!!!!!!! :smash:
Ingelogd met mijn oude account, heb inmiddels mail aan Renault Nederland gestuurd hoe het kan dat op 30-07-2013 een update van Q4 2012 krijg inplaats van bij voorbeeld Q2 2013???
Ben benieuwt naar hun reactie..
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
goos
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door goos »

Onderwerp verplaatst naar de juiste locatie (R-Link en MediaNav)
Groet,
Martijn

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “MediaNav”